
Els serveis addicionals de Rodalia a Castelló no disminueixen les aglomeracions

Els reforços dels trens de Rodalia que porten de Castelló a València i viceversa, van estrenar ahir els seus nous horaris, però no redueixen les aglomeracions tal com es tenia previst. La incorporació de nou serveis addicionals no són suficients per als usuaris ja que no es percep una millora significativa quant al funcionament del servei. Les andanes de l'estació de Castelló van presentar, entre les 8.00 i les 10.00 hores una gran afluència, i els viatgers critiquen la falta d'espai en els vagons, en un moment on la distància social és tan important a causa de la situació d'emergència sanitària per la COVID-19.
La plataforma Indignats amb Renfe assenyala: «Els nous horaris han quedat mal distribuïts i es continuen produInt aglomeracions en hora punta, perquè no s'ha reforçat aquesta franja». Així doncs, destaquen que el reforç en els horaris com el d'entre les 7.55 i les 8.55 entre Castelló i València no compleix les necessitats dels usuaris que fan treball presencial i jornades universitàries. El que un principi havien valoraven com una ampliació positiva amb l'inici de la rutina, ressalta que es queda curt ja que només s'incorporen cinc freqüències entre Castelló i València i quatre en el sentit contrari.


El Grau recupera la carrossa mitològica de Neptú per a la Cavalcada de la Mar de Sant Pere

La Diputació impulsa un portal digital per a difondre el patrimoni documental dels municipis de Castelló
La nova plataforma permet consultar en línia els fons documentals de nou arxius municipals de la província

Nules presenta el conte ‘Fem la barraqueta!’ per a divulgar entre els més menuts la tradicional Festa de les Barraquetes

L'astrofísic Héctor Socas protagonitzarà este dissabte una nova conferència al Planetari de Castelló



