
Sanitat manté la proposta de negociació amb els MIR de la Comunitat Valenciana



La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública lamenta que els i les MIR hagen donat per trencada la negociació per a una millora de les seues condicions laborals socials i econòmiques i decidisquen mantindre convocada la vaga. Des de Sanitat, encara així, mantenen sobre la taula la proposta de millores plantejades, que pràcticament equipara a aquests facultatius i facultatives en formació al personal estatutari.
La directora general de Recursos Humans, Carmen López, ha assegurat que la negociació amb els metges i les metgesses en formació ha sigut, malgrat tot, «productiva». «De fet, dels 31 punts de la taula de reivindicacions s'han tancat pràcticament 30», ha afegit. Reclamacions com el descans de 36 hores després de les guàrdies de dissabte, un mínim de 2,5 hores formatives dins de la jornada de 37,5 hores, l'hora remunerada de conciliació familiar i moltes altres han sigut acceptades per part de Sanitat; també, el compromís de traslladar al Ministeri de Sanitat i defensar aquelles que són competència estatal.
«Ha sigut en les reclamacions econòmiques on s'ha encallat la negociació, i això a pesar que, per part de la Generalitat, s'ha fet l'esforç de millorar econòmicament diversos aspectes retributius que suposen una millora global de més de dos milions d'euros i, paral·lelament, una millora de les dietes en les guàrdies d'Atenció Primària», ha indicat.




Una exposició recorre la història del Regne de València a través de mapes dels segles XVI al XVIII

Els Premis Alfa d’Or celebren 50 edicions reconeixent la innovació del sector ceràmic

Castelló acollirà el 19 de setembre el III Congrés per a Persones amb Càncer i Familiars de la Comunitat Valenciana

María Collados i Nayra Luque reben els adreços oficials que lluiran com a reines de les festes 2027

Big Twin torna a convertir el Grau de Castelló en punt de trobada per als amants de les motos





