
Colomer destaca «la maduresa i responsabilitat dels agents socials i econòmics del turisme per emetre un missatge d'unitat»



El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que la signatura de la pròrroga del conveni col·lectiu d'hostaleria de la província d'Alacant «és una magnífica notícia i un gest de maduresa i de responsabilitat dels actors socials i econòmics del món del turisme, que en plena pandèmia han emès un missatge d'unitat i d'acord».
Així s'ha pronunciat Francesc Colomer després d'assistir a la signatura de la pròrroga del conveni col·lectiu d'hostaleria de la província d'Alacant, al costat dels presidents de l'Associació Empresarial Hostalera de Benidorm, Costa Blanca i Comunitat Valenciana (HOSBEC), l'Associació Empresaris d'Hostaleria i Turisme Marina Alta (AEHTMA), l'Associació Provincial d'Hotelers d'Alacant (APHA), i l'Associació Provincial d'Empresaris d'Hostaleria d'Alacant (APEHA) i responsables d'hostaleria dels sindicats CCOO i UGT.
Colomer ha ressaltat que «aquest acord és un exemple molt interessant per a tota la societat» i ha incidit en què «hem d'observar aquest gest com un fet tremendament positiu en aquest temps, on a vegades hi ha molt de soroll i discrepància», al mateix temps que ha afegit que «aquest és un exemple d'unitat, de saber què és l'important i el diàleg i consens sempre són grans inversions».


Tresor Antic arriba a Castelló amb més de 200 vehicles clàssics i un centenar de parades d'antiguitats

Figueroles acollirà el Dia de la Província 2026 coincidint amb el 300 aniversari del municipi

CSIF porta a Fiscalia les presumptes coaccions als seus delegats d’Educació i reclama una condemna institucional

El PSPV demana explicacions sobre la seguretat del pàrquing de Santa Clara després del tancament de diverses places



