
Una escultura amb terra de les 33 comarques valencianes recordarà a les víctimes de la COVID-19

El president de la Generalitat, Ximo Puig, presidirà aquest dijous l'acte d'homenatge a les víctimes valencianes de la COVID-19, que tindrà lloc en L'Umbracle, de la Ciutat dels Arts i dels Ciències de València. L'acte solemne organitzat per la Generalitat comptarà amb la presència de persones afectades i familiars dels qui han perdut la vida a causa de la COVID-19 procedents de les 33 comarques valencianes, així com alcaldes i alcaldesses de les localitats d'aquests territoris i les principals autoritats de la Comunitat.
Durant l'acte s'inaugurarà l'escultura 'En rècord de la terra', creada per l'artista Rosana Antolí i que compta amb la col·laboració de l'IVAM, per als fonaments del qual el Servei de Bombers Forestals de la Generalitat ha recollit terra d'enclavaments emblemàtics de totes les comarques de la Comunitat Valenciana. D'aquesta manera, de manera simbòlica, l'escultura serà l'únic punt de la Comunitat on hi haurà terra de totes les comarques valencianes. A partir de l'origen etimològic de la paraula "recordar", que és "tornar a passar pel cor", l'escultura evoca a les persones que ens han deixat.
L'acte, que es desenvoluparà a partir de les 12.00 hores i serà retransmés per À Punt, finalitzarà amb una ofrena floral al peu de l'escultura. Prèviament, s'interpretarà la peça musical 'In memoriam', dirigida i composta per a aquest homenatge pel compositor Bernardo Adam Ferrero.



Milers de persones omplin les platges de Castelló en una Nit de Sant Joan marcada per la convivència

Esther Giner convida a viure unes Festes de Sant Pere plenes de tradició, mar i convivència

Enrico Grossi destaca el bon inici de la temporada turística al litoral de Castelló

El Planetari de Castelló rep aquest dissabte Josep Masalles, un dels majors experts mundials en eclipsis






