
Castelló, Destinació Esportiva Estival, Una Amplia Programació Convida a un Estiu Actiu a les Platges
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
L'home portava desaparegut des de les 11:00 hores
13/10/2020 REDACCIÓEl Consorci Provincial de Bombers ha informat de la localització en bon estat de l'ancià que es trobava desaparegut a l'Alcora. El senyor d'avançada edat va eixir ahir al matí del seu domicili, sobre les 11:00 hores i no havia tornat. Davant la seua absència, els seus familiars van donar la veu d'alarma, tement que alguna cosa li haguera succeït.
Els efectius mobilitzats van aconseguir trobar-ho abans que fosquejara. Se li buscava en la zona de l'ermita de Sant Vicent de l'Alcora, segons han informat fonts del dispositiu en el qual han participat dues dotacions de bombers, dues unitats de bombers forestals i la unitat canina de Protecció Civil, així com agents de la Guàrdia Civil.
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
El termini de presentació de les sol·licituds s'inicia hui, 2 de juliol, i romandrà obert al llarg de 20 dies hàbils, fins al pròxim 29 de juliol
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló