
La Generalitat contracta altres 3 vols amb material sanitari de protecció que arriben aquest cap de setmana
Redacció


La Generalitat, dins de l'Operació Ruta de la Seda, ha contratat per a aquest cap de setmana tres vols més amb material de protecció per al personal dels centres sanitaris i sociosanitaris de la Comunitat Valenciana. Aquest divendres va arribar a l'aeroport de Madrid-Barajas l'onzè avió amb equipament que, concretament, transportava 50.000 bates d'un sol ús, element de seguretat amb escassa disponibilitat en el mercat actualment.
A més, aquest dissabte a la vesprada arriba a València el vol número 12 amb càrrega per a la Generalitat. Aquest avió, procedent de Shanghái, i que fa escala a Doha, transporta 47,6 tones de material: 1,7 milions de màscares, 167.544 monos EPI i 50.000 ulleres de protecció ocular.
El balanç desglossat de les 385,1 tones de material per a la Comunitat Valenciana, incloent aquest dotzè vol, és el següent: 16,3 milions de màscares, 6,8 milions de guants, 876.395 mono EPI, 567.600 ulleres de protecció, 20.000 termòmetres i 50.000 bates. El tercer vol previst per a aquest cap de setmana arribarà aquesta pròxima matinada a Madrid i al llarg del diumenge al magatzem logístic de València.




Oropesa del Mar amplia el seu Recorregut Poètic amb un homenatge a Encarna Llorens Claret
L'Ajuntament instal·la una placa commemorativa amb un poema de l'autora per reconéixer la seua trajectòria i enriquir el patrimoni cultural del municipi.

Nules dona el tret d'eixida a les festes de Sant Roc i Sant Bartomeu amb el repartiment del programa
La Reina i les Dames de la Vila han entregat els llibres de festes al veïnat, mentre la localitat es prepara per a un mes d'agost ple d'actes festius, taurins, culturals, esportius i religiosos.

VOX defensa en el ple un model de participació juvenil "lliure" i avala la rehabilitació de La Pèrgola

La Generalitat autoritza el retorn de prop de 2.400 veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó


