
La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener
S'han celebrat nombroses concentracions a les portes dels centres de salut de tota la Comunitat
14/10/2020 REDACCIÓ
Sota el lema: «És el moment de reconéixer al personal sanitari, tota la dedicació i esforç que han desenvolupat durant tota la pandémia», el personal sanitari ha eixit aquest dimarts als carrers per a reivindicar la revisió del model d'Atenció Primària a la Comunitat Valenciana i demandar un increment de la plantilla estructural.
La secretària general de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO-PV, Rosa Atiénzar ha declarat que: «És imprescindible un major finançament i que es revise el model d'atenció primària. Necessitem que s'incremente el personal de manera estable en el conjunt del sistema, començant per l'atenció primària i altres serveis deficitaris com les urgències».
A causa de la pandèmia s'han vist agreujades les deficiències que arrossega el sistema sanitari en ambulatoris saturats o urgències que no poden atendre de manera urgent: «Reclamem l'enfortiment de la sanitat pública valenciana, per al que és imprescindible la revisió del model d'Atenció Primària i un increment de la plantilla estructural, és a dir que s'incremente el personal de manera estable en el conjunt del sistema, començant per l'Atenció Primària, Salut Pública i altres serveis deficitaris com per exemple urgències».
CCOO s'oposa a una possible congelació salarial dels empleats públics: «Emplacem al Govern al fet que es reprenga la Negociació de l'III Acord sobre empleats públics, prioritzant la classificació professional i la culminació de la Disposició Transitòria Tercera de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, i tot el relacionat amb l'ocupació en el sector sanitari».
Així mateix, insten el Govern que «elimine la taxa de reposició, per a poder generar ocupació sense la precarietat amb la qual s'estan escometent els contractes en l'actualitat».

La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener

Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa