
Es constitueix el jurat que analitzarà l'assassinat d'una dona de 83 anys a mans del seu fill a Vinaròs



La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha constituït el jurat que analitzarà l'acusació del presumpte assassinat d'un home que va matar a colps a la seua mare de 83 anys d'edat en 2018. Aquest jurat deurà reunir-se per a estudiar els fets els pròxims dies 26, 27 i 28 d'octubre.
L'acusat, un veí de Vinaròs de 59 anys d'edat, pateix esquizofrènia paranoide i s'enfronta a una pena que suposaria el seu ingrés en un psiquiàtric. En aquest sentit, el fiscal demana un màxim de 25 anys d'internament.
Segons dicta l'acusació del Ministeri Públic, al voltant de les 12.00 hores de l'11 de desembre de 2018 l'acusat va acabar presumptament amb la vida de la seua mare en l'habitatge que tots dos compartien prop del camí San Gregori de Vinaròs. L'home hauria atacat a la víctima propinant diversos colps al cap, el rostre, el tòrax i la zona de l'abdomen, causant-li a la dona, de 83 anys, un xoc traumàtic que va provocar la seua mort.
Després del presumpte assassinat, l'home va eixir ensangonat i seminú del domicili i es va dirigir cap a l'estació de tren de Vinaròs. Allí els treballadors d'Adif es van adonar de la sang del seu cos i van avisar a les autoritats de la situació. Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local van acompanyar a l'home al seu domicili on van descobrir el cos sense vida de l'anciana. El fill de la morta va ser immediatament detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil.
El suposat assassí ja va protagonitzar dies abans un incident en un supermercat de la localitat en agenollar-se i xisclar "Al·là és gran" en múltiples ocasions, lo que va generar preocupació i malestar als clients.


La Diputació uneix generacions a través de la literatura amb un nou concurs de contes nadalencs

Castelló prepara el Mes de la Salut Mental amb la lectura com a eina de benestar emocional

La Diputació reforça el control dels mosquits després de les últimes pluges

El Capla Festival atrau públic de 21 províncies i reforça la projecció exterior de Castelló




