
La Conselleria de Sanitat posa en marxa unitats pioneres de detecció precoç en l’àmbit escolar
Aquestes unitats, que ja estan en funcionament, permetran una intervenció més ràpida i especialitzada per a l’atenció de la salut mental dels estudiants
Una veintena de multes han sigut per incomplir les restriccions de mobilitat nocturna
Sanitat27 de octubre de 2020 redaccióLes mesures restrictives de mobilitat nocturna van entrar en vigor la matinada del diumenge i a conseqüència del toc de queda els carrers es van quedar buits a partir de l’una de la matinada (a partir d’ahir a les 00.00 hores), però no tota la gent va ser responsable i va complir les normes, la Policia Local de Castelló va imposar 77 denúncies per no respectar la resolució de la Generalitat Valenciana davant la pandèmia.
D’aquesta manera, els agents han imposat en els dos primers dies de toc de queda, un total de 21 multes per incomplir la mobilitat nocturna; sis sancions per molèsties o reunions en domicilis; cinc per reunions i grups de sis persones en la via pública; i una a un establiment.
A aquestes denúncies hi ha que sumar 14 sancions econòmiques per beure alcohol en la via pública i 30 per no portar màscara, malgrat que aquesta prohibició ja va entrar en vigor amb anterioritat.
Sancions al Maestrat
No sols s’han registrat sancions en la capital de la Plana, també es van interposar denúncies en les localitats del Maestrat Vinaròs i Benicarló. A Vinaròs es va sancionar a deu persones.
De la mateixa forma, a Benicarló es van tramitar 15 requeriments: nou d’ells per incomplir el horari en els bars; quatre per no fer ús de màscara; una per consumir en barra i un altra per haver-hi més de sis persones en una taula d’una terrassa d’un bar. Hi ha que recordar que amb la nova normativa el màxim de persones que poden haver-hi a una taula son sis i que el consum en barres de bar està prohibit.
Malgrat aquests correctius, tant Puig com el president de la Diputació, José Martí, i l'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, van lloar l'esforç de la ciutadania en general davant aquestes limitacions imposades per a intentar atallar la pandèmia.
Aquestes unitats, que ja estan en funcionament, permetran una intervenció més ràpida i especialitzada per a l’atenció de la salut mental dels estudiants
L'alcaldessa Begoña Carrasco destaca l'aposta de la Generalitat per millorar la qualitat assistencial a la província de Castelló
El cap de pneumologia ens explica com celebraran aquestes jornades.
Parlem de l'escleròsi amb part de l'Associació.
Salvador Peiró, especialista en Medicina Preventiva i Salut Pública
El CEIP Armelles de Castelló entrevista al Centre de Transfusió de Sang al seu programa de radio.
Els captors van exigir un rescat de 30.000 euros a la família de la víctima
La nova aplicació, impulsada per dos joves de Castelló, guanya la confiança de Lanzadera i facilita la creació musical de manera integral
La prova constarà d’una sola etapa amb categoria Èlit i Sub-23 i se celebrarà el 3 de maig de 2025 recorrent 17 localitats, la majoria a l’Alt Millars
Cada establiment oferirà dues tapes: una de lliure elecció i una altra amb la taronja com a ingredient principal, en qualsevol modalitat (dolça o salada). El preu de cada tapa, amb beguda inclosa, serà de 4,50 euros
El president de l'entitat veïnal, Jesús Notari, ha agraït la visita i ha indicat que “el meu equip i jo hem traslladat les queixes de la ciutadania i hem intentat arribar a algun acord perquè, tot això tingui una possible solució sinó a curt a llarg termini però és important que hi haja un coneixement i evolució de les queixes dels veïns”