
Compte arrere per a la XXIII edició del Festival Internacional de Guitarra Hondarribia-Peníscola
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
Els de Toni Ten sumen la segona victòria consecutiva en la LEB Or i consoliden la seua primer posició en la classificació
27/10/2020 RedaccióEl TAU Castelló va guanyar amb sobrietat al ZTE Real Canoe per 92-63 i confirma les bones sensacions que va deixar en el seu estreno davant el Real Murcia. Els de Toni Ten dominaren en tot moment el partit amb una defensa molt sòlida i una efectivitat en atac aclaparador. Amb esta victòria els castellonencs es posen lideres de la LEB Or.
El partit va arrancar amb un Canoe que volia demostrar la seua gran efectivitat amb els llançaments de tres. El TAU, per la seua part, apostava per bloquejar de forma directa a Alvarado i tractar de buscar les millors opcions per a fer mal al conjunt local. Amb la entrada de Dukan i Stainbrook l'equip va millorar en efectivitat de llançaments i es posava per davant en el marcador. No obstant, la reacció del Canoe va ser bona i amb un estel·lar Clark va evitar que el TAU marxa-se en el marcador quedant-se a 4 en el primer quart (23-19).
El segon quart va arrancar amb els de Toni Ten connectant bons atacs per mitjà de Adala, però en defensa l'equip no estava fi i concedia molts llançaments de tres a l'equip madrileny que els aprofitava per a mantindre igualat el marcador.
Ten va demanar un temps mort clau i va reajustar la defensa. A partir d'aqueix moment l'equip va començar a carburar darrere i amb ràpides transicions van tornar a posar distancia en el marcador (40-30). Pareixia que el partit començava a decantar-se per als locals però, els errors defensius tornaren en el conjunt castellonenc i el Canoe els aprofitava per a ajustar més el marcador, 42-37 al descans.
En el tercer quart, l'equip es va emprar en millorar la defensa i amb bons contraatacs va tornar a ampliar la distancia en el marcador (48-37). El Canoe intentava reaccionar però la intensitat local els superava i en el minut 15 el TAU ja guanyava 55-40. Únicament Clark donava esperances al seu equip per tractar de no allunyar-se molt del marcador i es va arribar a l'últim quart amb un 64-51.
El TAU es feia més poderós en defensa conforme avançava el partit i va acumular multitud de robatoris, i quan encara quedava prou per acabar, la distancia ja era insalvable (73-51). Els minuts finals van ser de domini total del local que no va tindre cap tipus de consideració amb el rival i va acabar guanyant per una renta de 29 punts (92-63). Segona victòria consecutiva i lideratge per a somiar amb una temporada que es preveu il·lusionant.
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
El termini de presentació finalitza el 30 de novembre i el veredicte es farà públic abans del 30 d’abril de 2026
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.
El festival Benicàssim acull el concert del gegant del dancehall coincidint amb el 30 aniversari de Boombastic.
La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.
El foc, declarat ahir a Tales per un llamp, ha rebotat hui en una zona d’accés complicat. El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la situació 1 del PEIF.