
L'Ajuntament de Benicàssim elimina els sots de la Gran Avinguda



L'Ajuntament de Benicàssim ha iniciat aquesta setmana unes obres de pavimentació en diferents vials del municipi.
Com explica el regidor d'Urbanisme i Mobilitat, Carlos Díaz “després de la temporada estival i ara que ha disminuït el trànsit i amb l'objectiu de minimitzar les molèsties, hem començat els treballs de reparació dels ferms en pitjor estat millorant així la pavimentació en vials tan utilitzats com la Gran Avinguda”. En aquest vial ja han començat els treballs que també s'estenen a l'avinguda Barcelona, Mohino, Doctor Fleming i Serradal.
Com ha continuat explicant Carlos Díaz, l'actuació s'engloba dins del contracte del manteniment de vies públiques “i bàsicament consisteix a fresar el ferm danyat i substituir-lo per formigó i asfalt”. S'estima que les obres finalitzen la setmana vinent. Al mateix temps es condicionarà un camí per als vianants, paral·lel al carril bici en l'antic traçat del ferrocarril.
D'altra banda, a més dels treballs de pavimentació, l'ajuntament continua realitzant rebaixes en voreres de la Gran Avinguda Jaume I per a millorar l'accessibilitat en el mitjà urbà a persones amb mobilitat reduïda.


El Centre de Salut Pública de Castelló participa en tres projectes europeus centrats en la prevenció de malalties

Emergències demana la col·laboració ciutadana per a previndre incendis forestals en Setmana Santa i Pasqua

Castelló obri al trànsit dos vials del Grau vinculats a les obres del TRAM per Setmana Santa

Marta Barrachina reconeix l’atleta Andrea Sales per batre el rècord d’Espanya sub-23 de llançament de martell


