
Compromís per Vila-real expressa el seu malestar per no haver estat informat sobre la reunió amb ADIF
El partit demana la seua inclusió en la reunió com a membres del Govern municipal
Els presidents autonòmics seran els encarregats de prendre les decisions respecte a la limitació de la mobilitat
Política28 de octubre de 2020 RedacióEl Govern ha modificat el decret d'estat d'alarma que va anunciar fa tres dies el president del Govern Central, Pedro Sánchez, de manera que el toc de queda supeditat en aquest decret quedarà en mans de les autonomies a partir del pròxim 9 de novembre.
D'aquesta forma, a partir d'aquesta data seran els presidents autonòmics de cada Comunitat els que tomen les decisions respecte a la limitació de la mobilitat, podent fins i tot suprimir aquesta restricció.
Aquesta modificació en el decret va ser anunciada ahir per la portaveu del Govern, María Jesús Montero, analitzant la sol·licitud de la pròrroga de l'estat d'alarma que tindrà lloc en els pròxims dies en el Congrés dels Diputats.
“A partir del moment de l'aplicació d'aquesta extensió del decret d'alarma, quedarà a criteri, segons el parer de cada autoritat competent delegada, és a dir, de cada president autonòmic, quines són les limitacions de mobilitat que s'han d'establir en cada comunitat, a la vista de l'evolució de la pandèmia”, ha assenyalat Montero.
En el cas de la Comunitat Valenciana cal recordar que el president de la Generalitat, Ximo Puig, va anunciar prèviament a l'estat d'alarma que entrava en vigor la mesura aprovada per la qual la mobilitat nocturna queda restringida des de les 00.00 hores fins a les 6.00 hores fins al pròxim 9 de desembre.
El partit demana la seua inclusió en la reunió com a membres del Govern municipal
L'obertura de l'edifici de Borrull es prevé per Setmana Santa de 2025 i les obres de l'anell de circumval·lació començaran al llarg de 2026
Els comptes municipals per a 2025 prioritzen servicis públics, inversió social i sostenibilitat urbana
Proveïment, subministrament, depuració i condicionament d'infraestructures en el pressupost 2025
Parlem d'assumptes d'actualitat de la ciutat amb el portaveu del govern municipal Vicent Sales
La presidenta de la diputación asegura que esta actuación está incluida en el presupuesto 2025
Els treballs s’allargaran durant tres mesos i afectaran el trànsit nocturn amb passos alternatius senyalitzats
La Guàrdia Civil deté tres persones in fraganti amb objectes sostrets per valor de 15.000 euros; ja han ingressat a presó
La Guàrdia Civil recupera una cadena d’or sostreta i la torna al seu propietari després d'identificar plenament els autors
El Menador acull fins al 31 de juliol una mostra fotogràfica i d'objectes que retrata l’evolució dels estudis de Magisteri a la ciutat
La Regidoria de Salut Pública organitza el campionat amb premis per als participants i suport al comerç local