
El TRAM de Castelló no canviarà el preu de les seues tarifes en 2021



El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha anunciat la congelació de les tarifes de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), MetroBus i TRAM de Castelló que mantindran els mateixos preus per a l'any vinent 2021. D'aquesta forma, ha explicat el conseller, "des de la Generalitat, volem fomentar l'ús del transport públic i aconseguir un servei més competitiu i assequible, a l'abast de tota la ciutadania". A més, ha afegit, "en la lluita contra el canvi climàtic, el transport públic ha de ser una eina essencial per a aconseguir una mobilitat sostenible i menys contaminant".
Des d'inicis de la passada legislatura, les tarifes es mantenen, pràcticament, sense variació. Els actuals títols de transport de Metrovalencia i del TRAM d'Alacant es van actualitzar en 2018 amb l'objectiu afavorir la migració de les persones usuàries cap a la targeta TuiN (targeta moneder única i intel·ligent) que manté, des d'aquesta última modificació, un preu per davall del bonometro de 10 viatges.Així, aquesta mesura es ve a sumar a una altra sèrie d'iniciatives que la Conselleria, FGV, TRAM de Castelló i la Autoritat de Transport Metropolitá de València, ATMV, estan duent a terme últimament per a impulsar la utilització del transport públic.
En aquest sentit, Arcadi España s'ha referit al bo de deu viatges que abans que finalitze l'any, emetrà la ATMV per a la xarxa de MetroBus i que "equipararà les tarifes de MetroBus a les de Metrovalencia, eliminant discriminacions entre les diferents maneres de transport". Per al conseller, es tracta "d'un pas més cap a la integració tarifària". També ha recordat que continua vigent l'abonament de transport gratuït que la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat juntament amb la ATMV han posat en marxa per a facilitar el transport al personal soci-sanitari de la Comunitat Valenciana.




Jaime Viciano i Pepe Mora obrin la temporada expositiva de Castelló amb un viatge per la memòria
Els dos pintors reunixen al Reial Casino Antic una selecció d’obres dedicades als paisatges, les marines i el món de la festa. L’exposició es podrà visitar fins al 2 d’octubre.

L’Intermaquinas Benicarló presenta el seu projecte per a la huitena temporada consecutiva en Segona FEB

Castelló enviarà el 9 de setembre 24.000 quilos d’ajuda humanitària a Veneçuela
La campanya impulsada per ASOVECAS ha reunit aliments no peribles i productes de primera necessitat per a les persones afectades pels terratrémols del passat mes de juny. L’Ajuntament ha aportat 6.000 euros per contribuir a les despeses logístiques i de transport.

Prop d’un centenar de xiquets participen en la III edició de ‘Dibuixa el Planetari’ a Castelló

Torreblanca reviu la seua història amb teatre en el 450 aniversari de la Carta Pobla





