
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
La producció de dansa es representarà el 14 de novembre al Teatre Rialto
14/11/2020 RedaccióL'Institut Valencià de Cultura presenta «La mort i la donzella» la seua nova producció de dansa, que es representarà el 14 de novembre al Teatre Rialto, dins la programació del festival Dansa València i després, del 18 al 29 de novembre, en la programació regular del Teatre Rialto.
«La mort i la donzella» ha sigut coreografiada i dirigida per Asun Noales, una de les més destacades figures de la dansa valenciana actual. La producció es va estrenar el passat 1 d'octubre a Elx on es va realitzar tota la producció en línia amb la política de descentralització de les produccions de l'IVC.
A la roda de premsa assistiran el director adjunt d'Arts Escèniques de l'IVC, Roberto García, la directora i coreògrafa, Asun Noales, i els ballarins Carmela García i Eduardo Zúñiga.
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
L'IBI baixarà un 2% més, acumulant un 8% de reducció en la legislatura.
Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.
Les millores inclouen més visites als centres, l'ampliació de la plantilla i el reconeixement de la seua funció.
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.