
Vila-real estrena la seua Fira de Nadal,Pista de gel i cultura al cor de la ciutat
L'avinguda de la Murà es transforma fins al 3 de gener en un gran parc temàtic amb preus populars per a dinamitzar el comerç i l'hostaleria local.

L'alcaldessa d'Almenara, Estíbaliz Pérez, ha prorrogat fins al pròxim 29 de novembre com a mínim les mesures municipals per a intentar frenar l'expansió de la covid-19 que van entrar en vigor el passat 30 d'octubre davant l'increment de casos de coronavirus i que complementen “les que estan prenent la resta d'administracions estan prenent”. Hui, segons la conselleria de Sanitat, hi ha 11 casos positius de Covid-19 a Almenara, “per la qual cosa hem de previndre contagis i evitar que s'expandisquen més el virus”-ha dit Pérez. Per això “des de l'Ajuntament d'Almenara, prorroguem aquesta sèrie de normes i recomanacions a nivell local per a intentar previndre nous contagis” segons ha informat l’alcaldessa.
Així, fins al 29 de novembre com a mínim seguiran tancats els parcs infantils, jardins, àrees de gimnàstica i pipi-cans de la localitat. També continuaran tancades al públic les àrees recreatives de la Muntanyeta del Dipòsit i dels Estanys. Quant a edificis municipals, continuaran tancats tant el Gimnàs Municipal així com el Casal Jove. A més, seguirà sense permetre's l'entrada de públic al Camp de Futbol de la Corona i altres instal·lacions esportives. Al mateix temps s'informa que no se cedirà cap espai públic durant aquest període de temps. D'altra banda, destacar que els contenidors de fem estan amb les tapes obertes perquè no es toquen.
També continua recomanant-se el trasllat de les activitats que es realitzen en llocs públics amb poca ventilació a espais oberts. Al mateix temps, es recomana a les associacions i entitats que organitzen activitats que els traslladen a espais oberts. D'altra banda es recomana que únicament acompanye una persona als menors, tant als centres educatius, com a les activitats esportives i extraescolars. Igualment es recomana limitar al màxim els contactes socials anara dels grups de convivència estable i es recorda que les reunions fora d'aquests grups són d'un màxim de 6 persones.
A més es recomana eixir del domicili sol el preu i evitar els espais tancats el màxim possible, així com que es mantinguen les mesures d'higiene, llavat de mans, màscara i distància. A més es recorda que s'han de complir els períodes d'aïllament o quarantena per a les persones que siguen casos confirmats així com dels seus contactes estrets.

L'avinguda de la Murà es transforma fins al 3 de gener en un gran parc temàtic amb preus populars per a dinamitzar el comerç i l'hostaleria local.

L'Autoritat Portuària preveu atraure 16 milions de tones de noves mercaderies amb una ordenació estratègica.

La Generalitat reforça l'Atenció Primària i la Salut Mental amb 600 places de Medicina de Família i 87 de Psicologia Clínica.

Una iniciativa pionera que unix tradicions d'arreu del món per a fomentar la convivència i la concòrdia a la Comunitat Valenciana.

Castelló acomiadarà 2025 amb campanades a la Porta del Sol i al Grau, cotillons infantils i el repartiment de 4.800 bosses de clementines

El Servei de Control realitza sis tractaments aeris en 12 municipis i intensifica la tasca terrestre després de les pluges de tardor.