La societat patrimonial de Juan Roig creada per a construir el Casal Espanya Arena de València, Licampa 1617 SL, i The Music Republic, a través d'Arena Alive SL, han creat l'empresa "València 5 Estreles SL" per a la gestió integral com a operador del futur pavelló, un recinte cobert per a la celebració d'esdeveniments esportius, culturals i d'entreteniment.
The Music Republic és l'empresa dels germans Sánchez que va nàixer per a organitzar el festival borrianense Arenal Sound i que l'any passat va adquirir els drets del Festival Internacional de Benicàssim (FIB), en el qual encara no ha pogut debutar com a organitzadora a causa de l'impacte de la pandèmia.
En un comunicat de Licampa 1617 SL, l'empresa ha assegurat que València 5 Estreles SL serà la societat operadora responsable de gestionar tant el recinte i les seues instal·lacions complementàries com els seus futurs serveis, a més de treballar en els diferents acords amb promotors, proveïdors de serveis i resta d'especialistes del sector.
Aquesta nova empresa serà l'encarregada de desenvolupar les estratègies per a aconseguir que el Casal Espanya Arena de València es convertisca en un recinte per a la celebració d'un gran nombre d'esdeveniments, que oferisca grans experiències als seus usuaris i contribuir a posicionar tant a València com a la Comunitat Valenciana com un referent en entreteniment.