
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L'Àrea de Prevenció de la policia intensificarà els controls d'aquestes activitats
17/11/2020 RedaccióLa Policia Local de Borriana ha iniciat un programa per a contindre les ocupacions il·legals en les vivendes de la localitat per tal de contindre aquesta activitat que, en ocasions, altera el benestar dels ciutadans així com la convivència veïnal.
Per tant, l'Àrea de Prevenció de la Policia Local de Borriana intensificarà els controls d'aquestes activitats amb l'objectiu de facilitar les tasques de les autoritats competents en aquesta matèria i ajudar a terceres persones que es veuen afectades aquests fets.
"Es tracta de delimitar el aspecte social del problema de la vivenda de lo que podria suposar la activitat delictiva de aquells que , en alguns casos, de forma organitzada es dediquen a obrir vivendes, casi sempre deshabitades e inclòs realitzant enganxaments il·legals de subministraments, per a oferir-les posteriorment i previ cobrament d'importants quantitats a persones necessitades", ha assenyalat el cap de la Policia Local, Francisco Javier Catalán.
Respecte a aquest assumpte, l'alcaldessa de la localitat, Maria Josep Safont, ha afirmat que des de el consistori de la localitat estan en contra de l'ocupació il·legal d'habitatges per les molèsties que poden causar als veïns i ha remarcat la seua preocupació per l'increment de casos d'aquest tipus a al localitat.
Safont ha assegurat que, a pesar que aquests delictes són perseguits per l'Administració de Justícia de l'Estat, des del municipi posaran tot lo que estigue en la seua mà per ajudar: “Podem col·laborar per a auxiliar de manera complementària, que és el que estem fent, amb l'augment de la presència policial i personalització de la Policia Local quan els veïns o les veïnes denuncien o adverteixen sobre aquesta qüestió”.
Per últim l'alcaldessa ha cridat a la col·laboració veïnal per a que avisen a les autoritats pertinents en cas de que observen algun indici de ocupació il·legal.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
Més de 950 participants van omplir la ciutat de passió i germanor.
Exhibicions taurines patrocinades per la Penya La Divisa fins a activitats infantils i revetles, el municipi va viure intensament els seus dies grans, reafirmant el seu caràcter acollidor.
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma