
Castelló, Destinació Esportiva Estival, Una Amplia Programació Convida a un Estiu Actiu a les Platges
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
La coordinadora provincial, Cristina Fernández, assegura que "Espanya es mereix una llei per a una generació i no per a un partit"
23/11/2020 RedaccióLa portaveu de Ciutadans (Cs) en la Diputació de Castelló, Cristina Fernández, ha demanat «no eliminar el castellà de les aules». «Amb l'aprovació de la Llei Celáa s'atropellen els drets fonamentals», ha assenyalat la diputada, qui ha traslladat que «Cs ha presentat una proposta en l'Administració perquè el Govern rectifique en aquest abús i la Diputació es pose al costat de la llibertat».
Així doncs, la també coordinadora provincial ha assegurat que «una altra vegada Sánchez cedeix davant Podemos i davant els nacionalistes d'ERC, per continuar mantenint-se en el poder». «L'Educació no és una arma llancívola, aquesta és la huitena llei en 40 anys de democràcia. Des de Cs ho hem dit des del primer dia i el mantenim: fa falta una llei educativa per a una generació i no per a un partit», ha subratllat Fernández.
En definitiva, per a la portaveu, «aquesta llei sense consens abandona als xiquets d'Educació especial, lamina la llengua oficial de l'Estat, constreny a les concertades, perjudica la meritocràcia, però sobretot ataca a la llibertat».
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló