
S'extingeix a l'incendi en l'aeroport de Castelló

L'aeroport de Castelló ha donat per extingit l'incendi declarat en un avió que està estacionat en les instal·lacions per al seu desmantellament. No hi ha hagut danys personals i els danys materials s'han circumscrit a l'aeronau afectada. El foc s'ha originat com a conseqüència d'una espurna generada durant els treballs d'extracció d'unes mostres dels materials del fuselatge de l'avió.
L'avís s'ha donat poc abans de les dotze i quart del migdia, activant-se de manera automàtica el pla d'emergències de l'aeroport. En primera instància, han intervingut els bombers del propi aeroport i, vint minuts després, ja es comptava amb el reforç de mitjans del Consorci Provincial de Bombers. El personal de l'aeroport ha retirat les aeronaus que estaven al voltant de l'aparell incendiat i s'han interromput les operacions. A les 15.51 hores, s'ha donat per finalitzada l'emergència
La directora general de Aerocas ha manifestat que el pla d'emergències "ha funcionat de manera eficaç" i ha ressaltat la coordinació amb altres organismes per a mobilitzar els mitjans i donar una ràpida resposta a la situació. En l'extinció de l'incendi han intervingut els bombers de l'aeroport de Castelló, a més de quatre dotacions del Consorci Provincial de Bombers i tres unitats de comandament. També s'han mobilitzat dues ambulàncies de manera preventiva.


El Grau recupera la carrossa mitològica de Neptú per a la Cavalcada de la Mar de Sant Pere

La Diputació impulsa un portal digital per a difondre el patrimoni documental dels municipis de Castelló
La nova plataforma permet consultar en línia els fons documentals de nou arxius municipals de la província

Nules presenta el conte ‘Fem la barraqueta!’ per a divulgar entre els més menuts la tradicional Festa de les Barraquetes

L'astrofísic Héctor Socas protagonitzarà este dissabte una nova conferència al Planetari de Castelló



