
'Naturalitza't' Invita a Descobrir la Biodiversitat de la Província a Través de la Fotografia
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
La Comunitat Valenciana registra hui 158 nous casos de coroanvirus, 23 d'ells a Castelló, on han sumat 43 altes i 2 morts en les últimes hores
29/04/2020Sanitat ha anunciat hui que la Comunitat Valenciana registra 158 nous positius de coronavirus en les últimes 24 hores: a Castelló s'han generat 23 nous casos, 80 a Alacant i a València 55 positius més. En total, la Comunitat apunta 11.816 casos de Covid-19 des de que va començar la pandèmia: 1.604 casos a Castelló, 3.925 a Alacant i 6.129 persones contagiades a València. Els casos actius en estos moments són 3.292.
El total de defuncions al nostre territori són 1.225, 19 en l'última jornada i 12 d'elles s'han produït a residències. En total, a Castelló han mort 182 persones (dos més que ahir), a Alacant 442 (sis més que ahir) i a València han mort 601 persones (11 més que ahir).
Els pacients ingressats als hospitals continuen en descens i són 716, 37 menys que ahir: a Castelló 71 persones estan ingressades (13 a l'UCI) , 167 a Alacant (54 a l'UCI) i 478 als hospitals de València (68 a l'UCI). Un total de 135 pacients es troben a l'UCI, 4 menys que ahir. Els professionals sanitarium que pateasen la enfermetat en estos moments son 762: 80 a Castelló, 294 a Alacant i 388 a València. Els professionals que han superat ja el virus alcancen els 1.281: 190 a Castelló, 579 a Alacant I 512 a València.
Un total de 6.599 persones han sigut donades d'alta, 176 més que ahir: en total, 847 altes a Castelló (43 més que ahir), 2.492 a Alacant (86 més que ahir) i 3.260 a València (47 més que ahir). Les residències amb algun cas de coronavirus són 84. El 43 % de les residències amb algun cas ja no tienen Covid-19. Els centres de majors baix vigilància sanitària són dos menys, 29: 8 a Castelló, 8 a Alacant i 13 a València.
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
Exhibicions taurines patrocinades per la Penya La Divisa fins a activitats infantils i revetles, el municipi va viure intensament els seus dies grans, reafirmant el seu caràcter acollidor.
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà