
Miguel Barrachina demana a Brussel·les una PAC més flexible i adaptada a l'agricultura de Castelló
El conseller d'Agricultura impulsa un front regional europeu per a guanyar pes en les decisions de la Unió Europea
Es tracta de l'Estratègia Valenciana per a la Recuperació i els projectes estrien valorats en 12.000 euros
24/11/2020 REDACCIÓ
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha presentat la proposta d'Estratègia Valenciana per a la Recuperació (EVR) amb 14 projectes tractors, per valor de 12.000 milions d'euros, per a impulsar la renda, l'ocupació i el benestar en la Comunitat Valenciana. Segons el cap del Consell, el document de treball que s'ha presentat, «a més de donar una resposta medul·lar i immediata als reptes pendents», s'estableix un «camí propi» per a atendre «les singularitats, necessitats i aspiracions de la Comunitat» davant els desafiaments de la pandèmia de COVID-19.
Els projectes per a la transició ecològica aglutinen el 39,3% dels recursos, és a dir, quasi 4.900 milions d'euros; les iniciatives enfocades a la transició digital reben el 29,1%, és a dir, més de 3.600 milions d'euros; les propostes per a reforçar la cohesió social reben el 24%, és a dir, més de 2.800 milions d'euros, i els treballs destinats a ciència i coneixement absorbeixen el 7,6% del total, és a dir, al voltant de 900 milions d'euros. Segons el president «dels 140.000 milions de fons europeus que rebrà Espanya en els pròxims 3 anys, la Comunitat Valenciana aspira a gestionar almenys el 10%; és a dir 14.000 milions d'euros en 3 anys».

El conseller d'Agricultura impulsa un front regional europeu per a guanyar pes en les decisions de la Unió Europea

Renovació del ferm en una de les principals vies d’entrada a les àrees industrials

El festival de cultura DIY tindrà lloc els dies 14 i 15 de febrer a l’EACC amb entrada gratuïta.

Un bany públic al parc del Roser, l'asfaltat de la Quadra Casaña i millores al carrer Costa Rica són les propostes guanyadores

L'Ajuntament tanca l'adquisició d'un nou immoble per 110.961 euros destinat a famílies vulnerables

El Dia de la Candelera i Yemanyà, protagonistes espirituals del 2 de febrer