
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El número d'ingressats es redueix a la província però augmenta el de pacients a l'UCI
25/11/2020 RedaccióSegons les últimes dades de la Conselleria de Sanitat i Salut Pública, s'han registrat 253 nous positius i 7 nous brots per coronavirus a Castelló. Amb aquests nous contagis notificats la província arriba als 11.125 des de l'inici de la pandèmia i un total de 315 morts. Pel que respecta a les hospitalitzacions, el número d'ingressats a Castelló baixa en 12 fins arribar als 117 ingressats i els pacients en l'UCI augmenten en 3 fins arribar a 26. Pel que fa a les altes s'han notificat 183 des de l'última actualització.
Per províncies la distribució de contagis és la següent: 2.185 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR en la Comunitat Valenciana (95.970 persones en total); 253 a Castelló (11.125 en total); 821 a Alacant (33.054 en total); 1.111 a València (51.789 en total). A més, el número total de pacients sense assignar es de 2.
Pel que fa als brots, s'han detectat set nous a la província de Castelló.
Nous brots per coronavirus
Vila Joiosa: 7 casos. Origen social
Elx: 7 casos. Origen social
València: 26 casos. Origen laboral
Algemesí: 5 casos. Origen laboral
Sant Vicent del Raspeig: 5 casos. Origen social
Algorfa: 3 casos. Origen social
Alcàsser: 6 casos. Origen social
El Verger: 5 casos. Àmbit educatiu
València: 5 casos. Origen social
*Almassora: 4 casos. Origen laboral
Puçol: 4 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
*Vila-real: 8 casos. Origen laboral
Puçol: 7 casos. Origen social
Llíria: 4 casos. Origen social
Callosa d'en Sarrià: 5 casos. Origen social
Almoradí: 13 casos. Origen social
Vilamarxant: 4 casos. Origen social
*Vinaròs: 3 casos. Origen social
*Peníscola: 4 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
*Rosell: 8 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
Alcoi: 4 casos. Origen social
*Vinaròs: 3 casos. Àmbit educatiu
Sagunt: 7 casos. Origen social
València: 3 casos. Àmbit educatiu
València: 4 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Llíria: 4 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Ibi: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
*Almenara: 6 casos. Origen social
València: 15 casos. Origen social
Alfafar: 4 casos. Origen social
Puçol: 5 casos. Origen social
Puçol: 4 casos. Origen laboral
València: 3 casos. Origen social
Alacant: 6 casos. Origen social
Actualització de la situació en residències
Hui dia, hi ha algun cas positiu en 87 residències de majors (4 a la província de Castelló, 24 a la província d'Alacant i 59 a la província de València), 15 centres de diversitat funcional (1 a la província de Castelló, 4 a la província d'Alacant i 10 a la província de València) i 4 centres de menors a la província de València.
Residents nous positius: 55
Treballadors nous positius: 30
Residents morts: 10
Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 19 residències en la Comunitat Valenciana: 9 a la província d'Alacant i 10 a la província de València.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.