
El Consell posa de manifest la importància de la lluita contra la prostitució i defensa una legislació que penalitze als clients



Ahir, Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència de Gènere, el Consell va visibilitzar totes les violències que pateixen les dones més enllà del maltractament físic i va posar de manifest la importància de la lluita contra la prostitució, entesa com a forma expressa de violència cap a les dones.
Membres del Consell com el president Ximo Puig o la titular de Justícia, Gabriela Bravo, han adoptat una postura obertament abolicionista i existeixen ja diversos moviments per a tractar de pressionar en el Govern central per a una legislació que acabe amb l'actual buit legal i siga efectiva per a lluitar contra el proxenetisme i posar fi a l'explotació sexual.
Bravo manté que la prostitució és una altra forma de terrorisme masclista i advoca per una llei que «penalitze als clients». La consellera ha defensat la necessitat d'elaborar una nova llei integral contra la tracta i l'explotació sexual, com a França o Suècia, que permeta «castigar els proxenetes, penalitzar als clients i ajudar a les dones tant en l'àmbit laboral com social».


Tresor Antic arriba a Castelló amb més de 200 vehicles clàssics i un centenar de parades d'antiguitats

Figueroles acollirà el Dia de la Província 2026 coincidint amb el 300 aniversari del municipi

CSIF porta a Fiscalia les presumptes coaccions als seus delegats d’Educació i reclama una condemna institucional

El PSPV demana explicacions sobre la seguretat del pàrquing de Santa Clara després del tancament de diverses places



