
Cap d’Any, 12 campanades 12 gallons
Redacció
El La Regidoria de Transició Ecològica de l'Ajuntament de Castelló impulsa una campanya per a animar a consumir dotze gallons de clementina en Cap d'any com a forma de suport als nostres agricultors. El departament de Fernando Navarro eludeix realitzar repartiments de bosses per a evitar possibles aglomeracions per la pandèmia i projecta a la Fira de la Taronja com a espai per a adquirir les clementines.
“Per prevenció sanitària per la Covid-19 enguany no durem a terme distribució de grillons en diferents punts de la ciutat perquè no es produïsquen concentracions de persones, però des de l'Ajuntament llancem una campanya de difusió per a promocionar el consum de cítrics en Cap d'any”, subratlla el regidor de Transició Ecològica, que ressalta que que el lema d'aquesta iniciativa indica: “Aquesta Nit de Cap d’Any, 12 campanades 12 gallons de clementina; canvia el raïm per la taronja, dóna suport a la nostra agricultura i felicita el nou any amb 12 gallons de clementina”.
La regidoria subratlla que la ciutadania pot acudir diumenge que ve a la Fira de la Taronja per a adquirir els cítrics “ als nostres productors, amb preus dignes i justos, apostant pel consum de proximitat i ajudant a dignificar el treball del nostre sector primari”. L'edició de la Fira de la Taronja té el lema “cuidem l’agricultura”.
La Fira de la Taronja està en funcionament cada diumenge durant la temporada citrícola en les places Fadrell i Na Violant, en horari de 09.00 a 13.30 hores. Com a novetat, les parades només usen bosses reutilitzables per a incidir en la lluita contra el canvi climàtic.


El Planetari de Castelló estrena el documental immersiu que prepara el públic per als grans eclipsis de 2026 i 2028

Torreblanca ja coneix les seues màximes representants per a les Festes Patronals de 2026

Francisco Javier Catalán assumix el comandament de la Policia Local de Castelló amb el compromís d'una policia més pròxima i visible

SOM Festival 2026 reunix grans figures de la música i consolida Castelló com un dels referents culturals de l'estiu mediterrani

Castelló reforça la conscienciació per evitar l'abandó de mobles i estris amb la campanya "No seas trasto"
L'Ajuntament i Tetma recorden que la ciutadania disposa de dos serveis gratuïts per gestionar els residus voluminosos i impulsen accions informatives als barris i la Marjaleria.





