
El Govern anuncia l'ampliació al 50 % de l'ocupació máxima de les terrasses

El Govern ha ampliat al 50% l'ocupació màxima de les terrasses dels restaurants i establiments del sector de l'hostaleria quan s'active la fase 1 de la desescalada, prevista per al dilluns 11 de maig.
Segons van informar fonts del Govern, en la fase 1, quan es puguen consumir els productes en el propi recinte, les terrasses podran estar obertes amb una capacitat màxima del 50% i no del 30% com va anunciar Pedro Sánchez el dimarts, però sempre que es mantinga una distància mínima de seguretat de dos metres i no hi haja grups de més de deu persones.
Per part seua, els establiments comercials de menys de 400 metres quadrats de superfície podran obrir des d'este dilluns, en fase 0 de la desescalada, però sempre que els clients tinguen cita prèvia i es complisquen amb unes exigències d'higienització reforçades.
La fase 1 de la desescalada en la lluita contra el coronavirus entrarà en vigor el pròxim 11 de maig en totes les províncies que complisquen els requisits del panell integral d'indicadors dissenyat per l'Executiu.


El Grau recupera la carrossa mitològica de Neptú per a la Cavalcada de la Mar de Sant Pere

La Diputació impulsa un portal digital per a difondre el patrimoni documental dels municipis de Castelló
La nova plataforma permet consultar en línia els fons documentals de nou arxius municipals de la província

Nules presenta el conte ‘Fem la barraqueta!’ per a divulgar entre els més menuts la tradicional Festa de les Barraquetes

L'astrofísic Héctor Socas protagonitzarà este dissabte una nova conferència al Planetari de Castelló



