
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Ja es coneixen els guanyadors i guanyadores en les diverses categories de la primera edició de la Sant Silvestre Virtual d'Almenara.
23/12/2020Ja es coneixen els guanyadors i guanyadores en les diverses categories de la primera edició de la Sant Silvestre Virtual d'Almenara que s'ha realitzat amb l'objectiu de “finalitzar l'any fent esport d'una altra manera, ja que la pandèmia no ens ha deixat realitzar el format habitual d'aquesta tradicional carrera” tal com ha assenyalat el regidor d'Esports, Lorenzo Vicent.
Així, els participants han hagut d'afrontar individualment un recorregut marcat de 5,2 km a l'entorn de la marjal d'Almenara, la qual cosa li ha donat en els últims dies un “ambient més especial al nostre paratge” segons Vicent i posteriorment remetre a la regidoria d'Esports la captura dels temps i circuit realitzat a través d'una de les app existents. Per a la prova es van inscriure 102 atletes, dels quals 68 han enviat les seues marques i registres.
Així segons les diverses categories en cadet, la victòria ha sigut per a Andrea Catalán i Íker Delgado. En la categoria de sènior femenina, els millors cronos han sigut els de Carla Martínez, Ana Esteve i Inma Jarque, mentre que en la categoria de sènior masculí, el vencedor ha sigut Vicente Roig, seguit de Hilari Beltrán i de Efra Pisador.
Pel que respecta a les veteranes A, la victòria ha sigut per a Jessica Palau, seguida d'Elena Mihai, i Cristina Marco. Quant a veteranes B, la victòria ha sigut per a Mary Sánchez, seguida d'Inés Roig i Fina García. Pel que respecta a veterans A, ha guanyat Manuel Herrero, seguit de Carlos Medina i Saúl Cuadrado, mentre que en veterans B, la victòria ha sigut per a José Manuel Pitarch, seguit de Javier Catalán i Eduardo Delgado.
Destacar que el primer classificat o classificada en cada modalitat rebrà un bo de 40 euros, el segon de 30 euros i el tercer de 20 euros que ja s'estan repartint de manera individual en el Molí d’Arròs.
El regidor d'Esports, Lorenzo Vicent, ha agraït la participació i l'esforç dels atletes, al mateix temps que ha demanat disculpes pels errors que s'hagen pogut cometre en aquesta primera edició virtual de la Sant Silvestre. No obstant això espera que “la situació sanitària millore i puguem reprendre prompte totes les proves que solíem realitzar pels carrers i terme municipal”.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025