
La vacunació contra la COVID-19 ha començat
Redacció


Benilde Domingo, de 86 anys, la primera persona a rebre la vacuna contra la COVID-19 en la província de Castelló, concretament en la residència de persones majors de Borriana. La vacunació contra la COVID-19 ha començat en set residències de majors de les províncies d'Alacant, Castelló i València.
Les primeres dosis han arribat al centre de distribució a les 9.53 hores i s'han repartit en neveres per a ser transportades a les residències de Sant Vicent del Raspeig, Torrent, Rafelbunyol, Benisanó, Almassora i Borriana, on es vacunarà les persones d'estos centres que hagen confirmat la seua acceptació. Al llarg del dia està previst administrar un total de 775 dosi entre residents i personal sociosanitari.
Durant el primer trimestre de 2021, en la Comunitat Valenciana s'administraran més de 377.000 dosi de la vacuna Pfizer, que corresponen, al tractar-se de dos dosis per persona, a més de 188.000 persones vacunades.
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública espera que les més de 50.000 persones, entre treballadors i treballadores i residents, que conviuen en residències puguen estar vacunades al llarg del mes de gener.


La Diputació ampliarà el pla d’enllumenat eficient a municipis de menys de 1.000 habitants


El PPCS demana més seguretat a l’interior amb inversions en casernes i vigilància rural

La Diputació destina més d’1 milió d’euros a conciliació familiar en pobles menuts


