
Les Useres Amplia el Servei d'Assistència Social amb un Nou Dia d'Atenció a la Setmana
S'Incorpora un Equip Especialitzat en Infància i Adolescència, a més d'una Psicòloga, els Dijous
Continua la vacunació de persones majors de 80 anys i del grup de grans dependents, que es prolongarà unes quantes setmanes.
09/03/2021
Redacció
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública continua esta setmana amb la campanya de vacunació enfront de la COVID-19 en la Comunitat Valenciana.
En este sentit, es va a administrar la segona dosi de vacuna en residències a les persones que van ser vacunades amb la primera dosi la setmana del 15 de febrer. Així mateix, en estos mateixos centres seran vacunades amb la primera dosi les persones que no van poder vacunar-se anteriorment, bé per infecció activa o per ser nous ingressos. Totes elles amb la vacuna de Pfizer-comirnaty.
Un altre dels grups en què continua la vacunació esta setmana són les persones dels centres de dia de diversitat funcional, per als que hi ha previstes esta setmana 4.800 dosi de Pfizer
Quant a les i els professionals del sistema sanitari de salut, es van a vacunar esta setmana els que van rebre la primera dosi durant la setmana del 15 de febrer i els que no van poder vacunar-se en eixe moment.
D'altra banda, s'han destinat esta setmana 18.500 dosi de la vacuna d'AstraZeneca per a la vacunació de part del grup de cuidadores i cuidadors no professionals.
A més, es va a administrar esta vacuna també a professionals dels centres de dia. També estan previstes unes 35.000 dosi de Pfizer per a continuar amb la vacunació de persones majors de 80 anys i grans dependents, i unes 2.000 dosi de la vacuna de Moderna. Finalment, es va a continuar administrant segones dosis de Moderna per al personal d'hospitals públics i del Centre de Transfusions de la Comunitat Valenciana.

S'Incorpora un Equip Especialitzat en Infància i Adolescència, a més d'una Psicòloga, els Dijous

La Venda Solidària s'Activa als Centres de Castelló, València i Alacant

A través del centre Europe Direct Castelló, la institució provincial busca augmentar el coneixement i les oportunitats que ofereix la Unió Europea als joves.

La dimissió es produeix només uns dies després de l'aniversari de la riuada que va assolar la Comunitat Valenciana i del Funeral d'Estat, on el president va ser esbroncat per familiars de les 229 víctimes mortals.

Prioritat als Entorns Rurals, Lluita Contra l'Aïllament en Municipis de Menys de 5.000 Habitants

El Concert Inclou l'Estrena Absoluta de ‘Tirant’, del Compositor Daniel Guerola