
L'Ivace convoca 70 beques remunerades d'especialització en internacionalització
Redacció


L'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (Ivace) ha publicat la convocatòria de les beques Ivace Exterior. Setanta beques remunerades d'especialització en internacionalització dirigides a persones menors de 30 anys, amb grau universitari, coneixements d'Inglés i que no estiguen treballant.
La directora general d'Internacionalització, María Dolores Parra, ha destacat «l'aposta de la Conselleria d'Economia Sostenible per la formació i especialització de les persones joves en una matèria amb grans perspectives de futur com és la internacionalització». Es tracta d'un programa formatiu que està cofinançat en un 91,89% a través de la Iniciativa Juvenil del Fons Social Europeu (FSE).
La formació teòrica, orientada les noves tendències i pràctiques de la realitat actual, consta d'un curs sobre màrqueting digital orientat a la internacionalització, de 80 hores de duració, així com un curs Superior d'Internacionalització de l'Empresa, de 220 hores de duració. L'objectiu és proporcionar una visió global de l'activitat empresarial internacional i de l'entorn institucional relacionat amb la promoció exterior i internacionalització de les empreses valencianes.
Les beques tenen un any de duració i inclouen a més formació pràctica que es desenvolupa en les filials d'empreses valencianes en l'exterior, en organismes de promoció de la internacionalització -com a oficines comercials i delegacions de Ivace- i en entitats de la Enterprise Europe Network.


Gastrónoma reunirà cuina, vi i experiències turístiques del 26 al 28 d’octubre

La Generalitat repartix 350.000 euros entre 25 projectes esportius singulars

Agricultura concedix prop de 493.000 euros a 42 agrupacions per a combatre les plagues

El Bo Hostaleria oferix fins a 50 euros als residents dels municipis afectats per la DANA


