
El Consell aprova subministrar endopròtesi als hospitals que generarà un estalvi de huit milions d'euros
Redacció
El Ple del Consell ha aprovat un acord marc per al subministrament d'endopròtesi (implants neuroquirúrgics, vàlvules cardíaques, marcapassos i desfibril·ladors automàtics implantables) amb destinació als centres de la sanitat pública valenciana. Es tracta del primer acord marc per a diversos tipus d'endopròtesis (l'anterior afectava només vàlvules cardíaques) i s'estima que generarà un estalvi a les arques públiques d'al voltant de huit milions d'euros.
Aquest acord marc té per objecte la selecció d'empreses que subministraran les endopròtesis, la fixació de preus i l'establiment de tots els termes dels contractes. El pressupost màxim és de 125.797.201,20 euros, el seu començament està previst per al quart trimestre de 2021 i la duració és de dos anys, amb possibilitat de prorrogar-lo un més.
Aquesta licitació s'inclou en el pla d'actuació de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública per a incrementar el percentatge de productes de compra centralitzada fins al 40%, no sols amb l'objectiu d'obtindre els millors preus sinó, sobretot, per a obtindre els productes de major qualitat, i una major equitat i eficiència de les compres públiques.


Torreblanca ja coneix les seues màximes representants per a les Festes Patronals de 2026

Francisco Javier Catalán assumix el comandament de la Policia Local de Castelló amb el compromís d'una policia més pròxima i visible

SOM Festival 2026 reunix grans figures de la música i consolida Castelló com un dels referents culturals de l'estiu mediterrani

Castelló reforça la conscienciació per evitar l'abandó de mobles i estris amb la campanya "No seas trasto"
L'Ajuntament i Tetma recorden que la ciutadania disposa de dos serveis gratuïts per gestionar els residus voluminosos i impulsen accions informatives als barris i la Marjaleria.

Castelló reunix 80 joves de tot Espanya per impulsar la convivència intercultural i combatre els discursos d'odi






