
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
El president de la Generalitat ha visitat el poblat per a conéixer la situació urbanística de la zona
10/06/2021El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat el poblat de Torre la Sal, a Cabanes, per a conéixer la situació urbanística de la zona i traslladar el suport de la Generalitat tant als veïns com a l'Ajuntament de Cabanes. «Aquest enderrocament no té cap sentit», ha afegit.
En concret, el president s'ha mostrat partidari d'apostar pel diàleg amb l'Administració central respecte a l'expedient sobre els habitatges existents al costat de la platja, amb la finalitat de «reorientar la qüestió urbanística».
Així mateix, ha manifestat que s'ha de «respectar i valorar els vestigis de caràcter cultural i històric de Torre la Sal i, per això, s'estudiarà reconéixer la protecció de la zona».
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.