
Compte arrere per a la XXIII edició del Festival Internacional de Guitarra Hondarribia-Peníscola
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
La iniciativa reclama que el progenitor o progenitora puga acumular el temps que correspondria al segon progenitor
14/06/2021El PSPV-PSOE de la província de Castelló ha aprovat una resolució per demanar a les instàncies competents que les famílies monoparentals puguen acumular el temps del permís de naixement i cura de fills i/o filles que correspondria al segon progenitor, equiparant-se al de les famílies biparentals. Així, tant els menors de famílies monoparentals com els de famílies biparentals podran gaudir del mateix temps de companyia i cura amb el seu progenitor o progenitora.
Esta iniciativa, presentada i defensada per la secretaria provincial de Sanitat, Mercedes Correoso, al plenari de juny, proposa que «la totalitat del temps en què el nounat o la nounada gaudirà de la companyia, cura i vincles amb el seu progenitor/a o progenitors, siga el mateix, amb independència de l'estructura familiar en què s’integre».
Segons la resolució aprovada, esta mesura es planteja «amb la sana i clara intenció de mantenir una escrupolosa defensa dels drets del progenitor o progenitora monoparental en les seues peculiars circumstàncies i molt especialment els drets i interés superior dels i les menors».
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
El termini de presentació finalitza el 30 de novembre i el veredicte es farà públic abans del 30 d’abril de 2026
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.
El festival Benicàssim acull el concert del gegant del dancehall coincidint amb el 30 aniversari de Boombastic.
La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.
El foc, declarat ahir a Tales per un llamp, ha rebotat hui en una zona d’accés complicat. El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la situació 1 del PEIF.