
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Les entitats locals podran sol·licitar fins al 5 de juliol aquestes subvencions per a organitzar aquests tallers, dirigits a joves entre 16 i 29 anys
21/06/2021La nova convocatòria per als tallers 'T'Avalem', publicada l'11 de juny, preveu que 650 joves entre 16 i 29 anys puguen formar-se i treballar. Aquestes subvencions, dirigides a entitats locals, estan dotades amb un total de 10 milions d'euros, i els ajuntaments que vulguen prendre part podran sol·licitar-lo fins al pròxim 5 de juliol.
Aquests tallers permeten alternar la formació amb un treball remunerat. Tindran una duració de 12 mesos, i en ells s'impartiran de manera successiva la formació perquè els participants obtinguen un certificat de professionalitat, o bé de nivell 1 i 2 o de nivell 2 i 3.
Una vegada aprovat el projecte sol·licitat per cada entitat local, es realitzarà la selecció dels participants, que deuran simplement hauran de tindre entre 16 i 29 anys i estar inscrits en LABORA.
Aquestes subvencions són susceptibles de ser cofinançades pel Fons Social Europeu a través dels fons REACT-UE en resposta a la pandèmia COVID-19. Amb ells, Labora reprén la realització d'aquests tallers per a joves, que no s'havien convocat des de l'any 2018. Des de Labora s'estima que es posaran en marxa 65 projectes, i s'espera que almenys siguen 29 els ajuntaments que sol·liciten la subvenció per a posar en marxa l'actuació.
Els projectes que presenten les entitats locals han de desenvolupar exclusivament especialitats dirigides a l'obtenció dels certificats de professionalitat previstos en el Reial decret 34/2008. Cada certificat acredita el conjunt de competències professionals que capaciten per al desenvolupament d'una activitat laboral identificable en el sistema productiu, sense que això constituïsca regulació de l'exercici professional.
Respecte a la formació i el foment d'ocupació destaquen els programes realitzats amb les entitats locals valencianes. Destaca el programa EMPUJU que dona ocupació durant un any als joves en les entitats locals, mentre que els tallers mixtos com els Tallers 'T'Avalem' que ara es convoquen, permeten als joves adquirir una formació alhora que reben un salari
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El municipi programa activitats gratuïtes a l’aire lliure per a totes les edats, del dilluns al divendres durant tot el mes
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles