
Nules abonarà la totalitat de la taxa de terrasses de bars i restaurants
Redacció

L’Ajuntament de Nules ha acordat amb Ashocas bonificar la taxa que paguen bars i restaurants per les terrasses. Davant açò, l’alcalde de Nules, David García, explica: «Tots els grups municipals hem acordat per unanimitat que els bars i restaurants amb terrassa estiguen exempts de pagar aquesta taxa durant tot aquest any, de manera que no se’ls cobrarà des del mes de maig fins a desembre i a més se’ls tornarà els mesos d’aquest any que ja han pagat».
L’Ajuntament està treballant en la realització d’un estudi enfocat a l’ampliació de l’aforament de les terrasses de bars i restaurants per a que puguen prestar el mateix servei que abans de la declaració de l’estat d’alarma i sense un cost addicional. A més també s’agilitzarà els permisos als locals que sol·liciten aquests espais a l’aire lliure, que actualment no tenen terrassa i presenten condicionants per tenir-la, i que estiguen interessats en obrir el dia 11 de maig.
Per altra banda, en relació als locals d’oci nocturn s’està estudiant la possibilitat de que puguen albergar gent en la via pública perquè l’aforament en l’interior és molt reduït.
Així mateix, l’alcalde de Nules ha traslladat aquestes mesures a l’Associació Hostalera de Castelló (Ashocas) en la reunió que ha mantingut hui amb els membres de la junta directiva.


El PP de Morella denuncia retencions en la N-232 per una línia contínua després de la paralització de les obres

La setena edició de “Grau de Circ” convertirà el Grau en una gran carpa circense del 3 al 5 d’abril

La Diputació i la FSMCV convoquen la III edició del Concurs de Composició per a Banda Simfònica

Castelló presenta la Casa de la Família, un espai d’atenció integral per a les famílies


