
El Consell aprova l'Oferta d'Ocupació Pública de Sanitat per a 2026 amb prop de 5.800 places
La Generalitat reforça l'Atenció Primària i la Salut Mental amb 600 places de Medicina de Família i 87 de Psicologia Clínica.
Va dirigit a persones pendents de la primera dosi i del grup d'edat entre 18 i 39 anys
02/07/2021
Redacció
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha posat en marxa en la pàgina web una Agenda Vacacional perquè els ciutadans de la Comunitat Valenciana puguen adaptar la vacunació enfront del coronavirus en funció de les seues vacances estivals.
En aquest sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que la finalitat és facilitar als ciutadans i les ciutadanes que puguen gaudir del seu període de vacances, i vacunar-los quan estiguen disponibles.
Per això, en la pàgina web les persones entre 18 i 39 anys que està esperant la cita per a la seua primera dosi pot accedir a un formulari en el qual poden indicar en una agenda de vacunació les setmanes que romandran fora i que, per tant, no podran acudir a vacunar-se.
D'aquesta manera, s'ajornarà la citació per a quan estiga disponible, respectant l'ordre de vacunació que s'està duent a terme en la Comunitat Valenciana, que és per grups d'edat.
A més, s'enviarà un SMS amb l'enllaç a la web a les persones entre 18 i 39 anys que es preveu citar al llarg de l'estiu.
Segons ha explicat Barceló, «des de Sanitat s'ha posat en marxa aquesta mesura amb la finalitat de planificar de manera eficient el procés de vacunació durant aquest estiu, i mantindre així el bon ritme d'immunització en la Comunitat Valenciana».
Cal assenyalar que aquesta mesura va dirigida a persones que estan pendents de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19, ja que les persones que estan pendents de rebre la segona dosi ja tenen una citació prèvia realitzada en el moment que li van posar la primera vacuna.
Els requisits per a poder indicar les vacances i no ser citat durant aqueixes dates són: tindre entre 18 i 39 anys d'edat (nascuts entre 1982-2003 inclusivament), no haver rebut cap dosi de la vacuna contra la COVID-19 i no tindre cap cita prevista de vacunació per a la COVID-19.

La Generalitat reforça l'Atenció Primària i la Salut Mental amb 600 places de Medicina de Família i 87 de Psicologia Clínica.

Una iniciativa pionera que unix tradicions d'arreu del món per a fomentar la convivència i la concòrdia a la Comunitat Valenciana.

El CEIP Ausiàs March acull una edició centrada en l'oci educatiu i la missió especial de "salvar el Nadal".

La consellera visita la residència ‘San Juan Bautista’ i destaca la necessitat de garantir entorns segurs i oportunitats per als menors tutelats.

Castelló acomiadarà 2025 amb campanades a la Porta del Sol i al Grau, cotillons infantils i el repartiment de 4.800 bosses de clementines

El Servei de Control realitza sis tractaments aeris en 12 municipis i intensifica la tasca terrestre després de les pluges de tardor.