
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
Ballester: «Continuem treballant junts per a aconseguir que Onda torne a recuperar tot el dinamisme del sector hostaler»
07/05/2020L'Ajuntament d'Onda, tal com es va comprometre amb els hostalers locals, ha post en marxa la devolució de la part proporcional de la taxa de terrasses en bars i restaurants durant el període que han estat tancats per l'estat d'alarma.
“Hem escoltat als nostres hostalers, un dels sectors més colpejats per la crisi, i hem actuat en conseqüència posant en marxa aquestes mesures per a ser-los el més útils possible des del govern municipal. Continuem treballant per a aconseguir, entre tots, que Onda torne a recuperar tota l'esplendor i dinamisme del sector hostaler, pilar fonamental de l'economia ondense”, ha apuntat Carmina Ballester.
A través del botó ‘Terrasses’ que s'ha habilitat en la web municipal www.onda.es, els interessats es poden descarregar el formulari per a sol·licitar la devolució. Així mateix, en la mateixa pàgina també trobaran la sol·licitud d'ampliació de terrasses, respectant sempre la convivència veïnal, fins al 31 de desembre sense cost addicional.
Pla d'Ajudes per a Autònoms
El Pla d'Ajudes per a Autònoms que ha posat en marxa el consistori, conté incentius de 600 euros mensuals per als qui no hagen cessat la seua activitat i de 200 euros, que ja s'estan començant a pagar, per als qui l'hagen cessada
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.
L'alcaldessa Begoña Carrasco anuncia l'estudi de millores en la senyalística i la mobilitat per facilitar l'accés al centre des de la província.