
Castelló acull Pro Weekend amb destacada presència internacional de músics i mitjans
Professionals de 10 països participaran en xarrades i showcases entre el 15 i el 18 d’octubre.
La ruta funcionarà durant sis setmanes en aquesta temporada estival, ampliant el calendari d'operacions a 20 setmanes en 2022 i 2023
28/07/2021L'aeroport de Castelló ha estrenat aquest dimecres la nova ruta de Sevilla, operada per la companyia Air Nostrum, que funcionarà fins al pròxim 3 de setembre amb dues freqüències setmanals.
Amb motiu del vol inaugural, l'avió procedent de Sevilla ha sigut rebut amb el tradicional arc d'aigua traçat des de dos camions del servei de bombers de l'aeroport.
La directora general d'Aerocas, Blanca Marín, ha manifestat la seua satisfacció amb l'activació dels vols a Sevilla, «ja que suposen enllaçar Castelló amb un destí nacional de primer nivell, com és Sevilla, facilitant així l'arribada de turistes des del sud d'Espanya. Esperem que contribuïsca a la recuperació del sector turístic en una temporada encara marcada per la pandèmia del coronavirus», ha afegit.
Blanca Marín ha recordat que la ruta estarà operativa en aquest primer any durant sis setmanes, mentre que en 2022 i 2023 s'ampliarà el calendari d'operacions a 20 setmanes.
Els vols ixen els dimecres des de l'aeroport sevillà de Sant Pau a les 11.50 hores i des de Castelló a les 13.40 hores. Els divendres, l'avió enlaira de Sevilla a les 14.45 hores i de Castelló a les 16.35 hores.
La de Sevilla és la primera connexió regular que opera Air Nostrum en l'aeroport de Castelló. Per a aquesta ruta, la companyia utilitza un reactor CRJ-1000 de cent places, que cobreix el trajecte en una hora vint minuts.
El director comercial d'Air Nostrum, Juan Corral, ha destacat que un vol de l'aerolínia «va suposar l'inici dels vols comercials en l'aeroport de Castelló, al gener de 2015, i un vol d'Air Nostrum inaugura aquest dimecres l'enllaç Sevilla-Castelló».
«Si inaugurar una ruta és sempre una alegria, molt més ho és fer-ho en aquestes circumstàncies, després d'un fatídic any 2020 en el qual es van perdre més de 6.000 rutes aèries a Europa», ha afegit.
El responsable d'Air Nostrum ha subratllat que la companyia és la que més vols ha operat a Espanya durant el primer trimestre d'aquest any i «aquesta nova connexió és una prova més d'aqueixa aposta per la mobilitat que compartim amb Aerocas, així com del nostre compromís amb Castelló».
Professionals de 10 països participaran en xarrades i showcases entre el 15 i el 18 d’octubre.
La Regidoria de Turisme organitza una jornada per analitzar el potencial del turisme sènior i els reptes del turisme en entorns rurals de la província.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.
L'alcaldessa Begoña Carrasco anuncia l'estudi de millores en la senyalística i la mobilitat per facilitar l'accés al centre des de la província.