
Castelló garanteix el subministrament per a calefacció als centres educatius
RedaccióLa Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Castelló ha aprovat l’adjudicació del contracte amb el qual garanteix el subministre de gas a les escoles i altres dependències vinculades als centres. El consistori de Castelló de la Plana ha reservat per a l’adjudicació els 205.700 euros anuals que tindrà el cost d’aquest servei durant el curs 2021-2022.
«Hem regularitzat el procediment per a contractar el subministre de gas i amb aquesta licitació li posem solució» ha assegurat el regidor d’Educació, Francesc Mezquita. L’edil ha recordat que després d’un curs en què la climatització de les aules ha sigut fonamental per a complir amb la ventilació que marcaven els protocols sanitaris, «assegurem ja que disposarem d’aquest servei en el futur». A més, Mezquita ha recordat que durant l’estiu, aquest Ajuntament no s’atura per a garantir que quan retorne l’alumnat totes les instal·lacions i els serveis que gestionem estiguen a punt.
Cal recordar que Educació ha inclòs la perspectiva d'eficiència energètica en els projectes de Pla Edificant previstos a la ciutat. De la mateixa manera, la Regidoria d’Educació hat testat un nou sistema més sostenible per a la climatització a les aules. Aquest pla consisteix en la instal·lació de panells per reflectir la llum solar i disminuir la temperatura a les classes dels centres amb més problemes a causa de la calor.
A més, la regidoria que dirigeix Mezquita va assegurar el bon manteniment de la calefacció als centres durant els primers mesos de l’any, marcats per la tercera onada de coronavirus. En eixe sentit, des d’Educació es va mantenir l’ordre d’engegar la calefacció als centres a les 6.00 hores per a mantenir les classes a un temperatura adequada en arribar l’alumnat i facilitar la ventilació a les aules. Tant el regidor, Francesc Mezquita, com el personal tècnic van visitar els centres i solucionaren les incidències puntuals del sistema.


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Castelló desplegarà una gran programació científica, cultural i familiar per a l'eclipsi total de Sol del 12 d'agost

La Conselleria de Sanitat reobrirà este estiu el consultori auxiliar de la Marjaleria



