
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
L'Ajuntament de Vila-real comença a fer proves de test ràpid de COVID-19 validats per l'Hospital de la Plana a 81 agents de la Policia Local i Protecció Civil
07/05/2020Vila-real és el primer municipi en realitzar test ràpids per a la detecció de la COVID-19 entre la plantilla de la Policia Local i Protecció Civil. Des de primera hora del matí, en les dependències de la Policia Local, s'han produit aquestes proves. En total s'han sotmés als exàmens clínics realitzats per Unimat 79 agents i dos treballadors de Protecció Civil. El resultat és que tres d'ells ja han passat la malaltia i, la resta, ha donat negatiu.
La regidora de Sanitat i Seguretat Ciutadana, Silvia Gómez, ha indicat que els test han sigut validats per l'Hospital de la Plana i tenen una fiabilitat del 90%. A més ha avançat que, en cas d'haver obtingut algun resultat positiu d'infecció, estava previst realitzar una segona prova de diagnòstic PCR.
L'edil ha recordat que ja s'han donat casos de coronavirus entre els membres de la Policia Local, per aquesta raó «els test ràpids ens serveixen amb un doble objectiu: per un costat, proporcionar seguretat i tranquil·litat als propis treballadors públics i per un altre, evitar posar en risc la salut de la ciutadania». El comissari principal cap de la Policia Local, José Ramón Nieto, remarca: «Vila-real s'avança en l'adopció d'aquestes mesures de prevenció i dóna seguretat a un dels col·lectius que està més exposat al virus».
L'Ajuntament de Vila-real continua prenent mesures de prevenció i protecció entre la ciutadania amb el repartiment de màscares en els domicilis i xicotets comerços, les tasques de desinfecció de la via pública per a combatre possibles focus i el recentment aprovat pla de conversió en zona de vianants provisional d'espais públics, amb l'objectiu d'evitar la propagació de la COVID-19.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
La Platja del Gurugú acull entre divendres i diumenge aquesta important cita, que marca l'inici dels campionats d'estiu amb una participació rècord.
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
La Regidoria de Família i Infància de Castelló valora la tasca de la Fundació Iniciativa Social, que oferix activitats gratuïtes a 23 menors del barri en situació de vulnerabilitat.