
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
La portaveu socialista, Isabel Esbrí, explica que «des de l'any passat hem sol·licitat informació per a conéixer la situació de les ajudes, però encara no ens ho han fet arribar»
14/08/2021La portaveu del PSPV-PSOE de Peníscola, Isabel Esbrí, demana a l’equip de govern del municipi, actualment en mans del Partit Popular, que facilite informació a l’oposició sobre les ajudes locals planificades per contrarestar els efectes de la COVID-19 als autònoms i empreses del poble. La socialista explica que «des de l'any passat hem sol·licitat informació per a conéixer la situació de les ajudes, però encara no ens ho han fet arribar».
«Des de l’Ajuntament es va anunciar i planificar una partida de 400.000 euros per a estes ajudes i encara no sabem que han fet amb els diners», denuncia Esbrí. La informació demanada pel PSPV-PSOE de Peníscola és el nombre de sol·licituds presentades, acceptades, denegades i el nombre d’ordres de pagaments efectuats per conéixer l’estat de les ajudes i millorar així la transparència de l’administració local, explica la portaveu socialista.
«En l’Ajuntament, sent l’administració més propera a la ciutadania, la tramitació hauria de ser més àgil i ràpida, perquè els autònoms i empreses de Peníscola són el suport i qui dóna vida als nostres carrers», remarca Isabel Esbrí. «No deixa de ser destacable que el Partit Popular demana celeritat a les altres administracions sobre este mateix tema i ells tinguen tan poca pressa en informar l'oposició i la ciutadania de la seua gestió», conclou la portaveu socialista.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025