
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
La Unitat adscrita a la Generalitat ha realitzat 221 inspeccions en establiments i multat a 30
06/09/2021La Policia de la Generalitat ha imposat 178 sancions durant el dispositiu de la setmana de Falles. D'elles, 30 s'han imposat a establiments, 93 són per incompliment de la normativa Covid-19 i 55 per tinença d'estupefaents o armes.
La Unitat Adscrita a la Generalitat ha organitzat un dispositiu especial durant la setmana de falles a la ciutat de València i en cinc municipis de l'àrea metropolitana, Sagunt, Torrent, Quart de Poblet, Catarroja i Burjassot.
Des del dilluns 31 d'agost, han realitzat 221 inspeccions en establiments que han tingut com a resultat la interposició de 30 sancions. Les altres 148 estan motivades per incompliment de la normativa COVID-19 o per tinença d'estupefaents. El cos autonòmic ha identificat també a 572 persones i a 317 vehicles. Han detingut a 7 persones.
La Unitat adscrita a la Generalitat no ha hagut d'interposar cap sanció en les carpes de les comissions falleres o les seues seus festeres. Al llarg dels set dies han realitzat 30 serveis de socors a persones que necessitaven algun tipus d'ajuda per desorientacions o extraviament. Han realitzat, també, 425 atencions a requeriments o consultes de la ciutadania i 121 serveis en les estacions de Metrovalencia.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
L'alcalde Bernabé Sangüesa destaca la importància d'ambdues actuacions per a la millora dels accessos i la seguretat dels vianants.
La ciutat acollirà 38 espectacles de 24 companyies internacionals en els dos últims caps de setmana de setembre.
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes