
La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener
La proposta tracta d’augmentar les places d’esta etapa educativa que cada vegada es demanda més
18/09/2021
Redacció
El PSPV-PSOE de Peníscola proposa la creació d’una escola infantil municipal de 0 a 3 anys per a que es tinga en compte en el pressupost de 2022. La proposta socialista atén a la necessitat d’augmentar les places en esta etapa educativa que les famílies sol·liciten cada vegada més. La portaveu socialista, Isabel Esbrí, explica que “es tracta d’incloure una partida pressupostaria en el pròxim pressupost amb un previ acord amb la Conselleria d’Educació perquè siga finançat per ambdues administracions”.
El Grup Municipal Socialista indica que habilitar esta instal·lació ajudaria a millorar la conciliació laboral i familiar i seria una aposta per l’educació de la ciutat al comptar amb els diferents nivells educatius, i així, assegurar que la població no haja de traslladar-se a altres localitats. “És una opció viable econòmicament perquè es pot sol·licitar el suport de la conselleria, com han fet en altres municipis, i que repercutiria molt positivament en Peníscola, ja que augmentaria els serveis necessaris de la ciutadania”, diu Esbrí.
“Hem d’aprofitar les diferents oportunitats que disposa l’ajuntament per a millorar la nostra ciutat, com és el finançament que es pot aconseguir d’altres administracions, per tal que Peníscola tinga per fi una escola infantil municipal” assegura la portaveu socialista, i espera que “la nostra proposta siga acceptada pel consistori, perquè atendria una de les necessitats de la comunitat educativa del municipi”.

La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa