
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El turisme s'ha convertit en un dels principals vectors de futur per a invertir els esforços necessaris per a poder frenar el problema de la despoblació i la baixada d'activitat econòmica
16/10/2021La presidenta de la Mancomunitat de l'Alt Palància, Jéssica Miravete, aposta de manera decidida per actuar de manera conjunta per a poder disposar d'una proposta turística de qualitat i varietat que puga aspirar a ser un destí ben posicionat turísticament. Miravete ha dit que “hem de ser capaços des de les institucions de treballar per a revertir la situació, i el turisme és una de les eines per a invertir com a fi per a frenar aquest problema i generar un motor econòmic i de qualitat de vida als nostres residents i visitants”. Per això, la responsable de la mancomunitat reitera que un dels seus principals reclams és la varietat d'experiències turístiques que poden oferir en el conjunt dels 28 municipis que formen part actualment d'aquest eix municipal.
Una proposta que, d'altra banda, es centra en primer lloc en el producte agroalimentari amb vinculació a la gastronomia, i en segon, amb el de la naturalesa associat a l'aigua com a valor diferencial, segons ha destacat Jéssica Miravete. Al mateix temps, aquest plantejament disposa d'una tercera pota que té relació amb el turisme actiu tant referent a les opcions d'espais naturals i esdeveniments vinculats al turisme actiu com a l'aprofitament d'esdeveniments culturals.
Tanca l'àmplia oferta de productes turístics que ofereix la Mancomunitat de l'Alt Palància amb el desenvolupament del patrimoni històric com a provocador de demandes o com a complementari dels anteriors, ha afegit la presidenta de la mancomunitat.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.