
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El president José Martí explica que és un acord consensuat amb la patronal de la indústria ceràmica que s'aplicarà a la resta de sectors
01/11/2021L'equip de govern de la Diputació progressista de Castelló que presideix José Martí rebaixarà un 20,63% el recàrrec sobre l'Impost d'activitats Econòmiques (IAE) que aplica a les empreses que tributen més d'un milió d'euros, que passarà el 31,5% actual al 25% que s'aplicarà a partir del pròxim exercici. Tenint en compte que en la liquidació de 2020 la recaptació de la Diputació va ascendir a 6,2 milions d'euros, l'estimació amb la qual treballen els serveis tècnics de la institució és que es produirà un descens d'ingressos d'al voltant de 1,1 milions d'euros.
Així ho ha anunciat José Martí, qui ha explicat que l'acord adoptat «és el fruit de les negociacions que portem mantenint des de fa mesos amb la patronal de la ceràmica, encara que, com no podria ser d'una altra forma, s'aplicarà a tots els sectors».
Segons ha explicat, és una decisió que «respon a la voluntat de l'equip de govern de ser sensible amb els sectors productius provincials, en uns moments en els quals continuen fent front a les conseqüències de la pandèmia i de l'encariment dels preus de l'energia». Ha afegit que «ens mou el desig d'ajudar en la consolidació del procés de recuperació de la província».
Per part seua, el diputat d'Hisenda, Santiago Agustí, destaca que «fem un esforç dins de les nostres possibilitats, en un context com l'actual en el qual a conseqüència de la crisi originada per la covid ens hem vist obligats a articular diferents tipus d'ajudes per als sectors més afectats per la pandèmia», circumstància que «ha suposat un gran estrés per a les arques de la casa».
Agustí ha finalitzat recordant que «com portem mesos repetint, travessem per un moment excepcional i extraordinari, que requereix una resposta de la Diputació de Castelló que estiga a l'altura de les circumstàncies i que ajude les nostres empreses a mantindre i crear llocs de treball”.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.