
La Generalitat destina més de 900.000 euros a finançar esdeveniments científics, tecnològics, humanístics i artístics en la Comunitat Valenciana
Redacció


La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha resolt la concessió de subvencions per un import de 903.042,04 euros destinats a finançar l'organització i difusió de congressos, jornades i reunions científiques, tecnològiques, humanístiques o artístiques de caràcter internacional (AORG), durant l'exercici 2021.
Aquest programa s'emmarca en l'estratègia autonòmica per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació en la Comunitat Valenciana, dins del subprograma que la Direcció General de Ciència i Investigació destina al suport per a la internacionalització de la investigació i de la divulgació científica.
En concret, la Conselleria d'Innovació ha atorgat als centres d'investigació de la Comunitat 108 ajudes, amb un import màxim de 9.000 euros cadascuna per a subvencionar esdeveniments de caràcter internacional i objecte científic, tecnològic, humanístic o artístic, que se celebren en la Comunitat Valenciana fins al 31 de desembre de 2021.
Les cinc universitats públiques valencianes han rebut el 87,5% de l'import total de la subvenció, mentre que el 12,5% restant li ho han repartit entre la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir, la Universitat Cardenal Herrera-CEU, l'Escola Superior de Gestió Comercial i Màrqueting, la Universitat Internacional Valenciana, el CISC i la Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana.




Castelló se suma al repte solidari de JimmyGo per visibilitzar la salut mental
El bomber i atleta Jaime Domínguez, conegut com a JimmyGo, recorre Espanya corrent una marató diària dins del projecte ‘Romper el Silencio’, una iniciativa que busca donar visibilitat a la prevenció del suïcidi i a la importància de cuidar la salut mental.

Albocàsser tindrà per primera vegada educació pública en totes les etapes el curs 2026-2027
Albocàsser iniciarà el pròxim curs amb oferta educativa pública en Infantil, Primària i Secundària, després que la Generalitat haja extingit el concert educatiu amb el centre privat Alt Maestrat per a impartir ESO.

El PSPV reclama a Carrasco que exigisca la neteja de la séquia del Camí la Ratlla
El Grup Municipal Socialista de Castelló denuncia l’estat d’abandó de la séquia del Camí la Ratlla i reclama al govern municipal que garantisca la seua neteja i manteniment. Els socialistes asseguren que porten deu mesos advertint sobre la situació d’aquest espai.

Una troballa arqueològica situa la Vila del Toro en temps dels Reis Catòlics

Sant Jordi consolida la Mostra d’Oficis Tradicionals com a referent del turisme d’interior
Sant Jordi ha tancat amb èxit la XXIV Mostra d’Oficis Tradicionals després d’un cap de setmana en què més d’un centenar d’artesans han omplit els carrers del municipi de demostracions, gastronomia, música i activitats per a tots els públics.

