
La Banda Municipal de Castelló celebra el 60é aniversari d'AFANIAS amb el concert benèfic “Aromes de la Plana”
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.
Llibres de temes de Castelló i província des del segle XVI, postals del segle XIX o còmics dels anys 20 són alguns dels atractius principals
08/11/2021La Fira del Llibre Antic i d’Ocasió de Castelló obri les seues portes a la plaça Santa Clara fins al 14 de novembre. Una fira en la que enguany participen 13 llibreries i que oferirà vora 60.000 exemplars únics, descatalogats, d’ocasió, primeres edicions, edicions especials i molt més.
Aquesta iniciativa cultural, organitzada pel Gremi de Llibrers d’Ocasió de la Comunitat Valenciana amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló, arranca hui amb la finalitat de fomentar la lectura i el treball de les editorials i llibreries com a eina de dinamització cultural a la ciutat. Així, durant deu dies la plaça Santa Clara reunirà llibres antics de multitud de temes: art, psicologia, història, filosofia, novel·la negra, ciència ficció, assaig, física i química, poesia, llibres escolars, de temàtica valenciana, etc. També hi haurà exemplars dels segles XVII, XVIII i XIX.
Com a atractius principals i per a les persones més curioses i col·leccionistes, la fira també ofereix llibres de Castelló i província gravats des del segle XVI fins al segle XX, així com postals del segle XIX i principis del XX o còmics antics des dels anys 20 fins a còmics dels segells Marvel o DC.
La regidora de Cultura a l’Ajuntament de Castelló, Verònica Ruiz, ha participat aquest matí en l’obertura en la que ha destacat que “una vegada més Castelló té l’oportunitat per a seguir fomentant els llibres i la lectura, els escriptors i escriptores, les editorials i llibreries, i a més fer-ho amb llibres i edicions especials o antigues”.
L’edil ha aprofitat per convidar a la ciutadana a que participe en esta iniciativa que “ens apropa exemplars que d’una altra manera serien difícils d’aconseguir”.
A les paradetes estaran les llibreries Herreros 24, Torres de Valencia, Maestro Gozalbo, Russafa, El Carabo, El asilo del libro, La guarida de las maravillas, Al tossal, Querubín, Releo, Prim, Hamburgo i Madrid Books.
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.
La iniciativa té com a objectiu promoure el benestar emocional i psicològic de la ciutadania de Castelló.
La iniciativa, que es prolongarà fins a l'1 de novembre, busca dinamitzar el comerç local als barris de la ciutat.
Una agenda completa de tres dies per a conéixer la cuina i l'entorn de la ciutat
El govern municipal reforçarà les línies d'autobús i ampliarà els horaris de les biblioteques.
El regidor d'Urbanisme destaca el potencial de la plataforma industrial per a la indústria i l'economia de la ciutat.