
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
Ocupació suma la seua Fira d'Emprenedoria i Innovació per a potenciar l'emprenedoria i el suport a les idees innovadores
18/11/2021Castello acollirà del 18 al 20 de novembre les ‘Jornades d'Emprenedoria amb Talent-Reset Weekend 2021’, el major esdeveniment coorganitzat encaminat a secundar i orientar a persones emprenedores amb l'objectiu d'avançar en la generació d'ocupació i desenvolupament socioeconòmic local. Per a això, l'Ajuntament de Castelló, a través de Castelló Crea, l'Agència de Desenvolupament Local (ADL) de la regidoria d'Ocupació, ha unit la seua Fira d'Emprenedoria i Innovació al Reset Weekend per a donar lloc a un gran esdeveniment d'emprenedoria.
La regidora d'Ocupació, Patricia Puerta, ha destacat que, “amb aquest gran esdeveniment fem costat a persones, de diversos perfils i edats, que tinguen ganes d'emprendre i necessitat d'aprendre a fer els primers passos amb el seu projecte empresarial”. Porta ha explicat que enguany la Fira d'Emprenedoria i Innovació, que compleix la seua tercera edició, s'uneix al Reset Weekend, un dels esdeveniments d'emprenedoria referent a la província i que any rere any creix en participants i iniciatives i amb el qual l'Ajuntament ve col·laborant en els últims anys.
“La celebració conjunta de tots dos esdeveniments impulsarà aquesta cita d'emprenedoria, ampliant les possibilitats i recursos disponibles per a les persones participants amb la finalitat de fomentar la cultura emprenedora i la creació de noves empreses”, ha indicat.
Enguany, la cita compta a més amb una ponència d'alt nivell. Es tracta del coach motivacional Sergio Ayala, qui transmetrà als participants com superar les barreres a l'hora d'emprendre. També es farà una taula redona amb empreses d'èxit que han sigut beneficiàries d'alguna de les línies d'ajudes de l'Ajuntament de Castelló i que comptaran la seua experiència per a aconseguir consolidar els seus projectes. A més, s'han organitzat una sèrie de píndoles de coneixement per part de persones professionals expertes en diferents àrees.
Per a participar en aquest esdeveniment és necessari inscriure's en la web de Reset Weekend https://resetweekend.org/.- La cita tindrà lloc del 18 al 20 de novembre en el centre comercial Estepark.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.