
la regidoria de Comerç reparteix 600 porcions de coca de tomata en la campanya ‘Productes de Castelló els millors’
L'acció, que busca dinamitzar el Mercat de Sant Antoni, subratlla la importància de la gastronomia i els productes de proximitat.
La línia pressupostària preveu 650.000 euros
25/11/2021La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport convoca les subvencions destinades a la difusió del llibre i la lectura com a mitjà d'afavorir les iniciatives que suposen la difusió i promoció del sector del llibre valencià. Per a la promoció d'activitats que preveu, aquesta línia pressupostària està dotada amb 650.000 euros.
Podran optar a aquesta subvenció les associacions o fundacions de llibreres i llibrers, de llibreres i llibrers d'ocasió, d'il·lustradores i il·lustradors, de tipògrafes i tipògrafs i d'editores i editors, així com les associacions i fundacions d'escriptores i escriptors o del sector del llibre i la lectura.
Les despeses subvencionables hauran d'estar compreses entre l'1 d'abril de 2020 i el 31 de març de 2021, ambdós inclosos, i respondre de manera directa i indubtable a l'activitat subvencionada.
Seran objecte de subvenció l'organització d'activitats de difusió i promoció del llibre valencià realitzades per les associacions o fundacions de llibreres i llibrers, llibreres i llibrers d'ocasió, il·lustradores i il·lustradors, tipògrafes i tipògrafs i editores i editors valencians, així com les realitzades per associacions o fundacions d'escriptores i escriptors; també la realització d'activitats de foment de la lectura realitzades per associacions o fundacions del sector del llibre i la lectura.
L'organització, la gestió i la participació en les fires del llibre, locals o generals, i del llibre d'ocasió, amb arrelament o repercussió i interés cultural a la Comunitat Valenciana també seran objecte de subvenció, així com la participació en les fires no internacionals del llibre o del llibre d'ocasió de l'Estat espanyol.
S'especifica que seran subvencionades les despeses de funcionament generades per l'activitat de les associacions o fundacions. Les despeses corresponents a les retribucions del personal dependents de les entitats beneficiàries es consideraran despeses de funcionament en tot cas.
L'acció, que busca dinamitzar el Mercat de Sant Antoni, subratlla la importància de la gastronomia i els productes de proximitat.
El Saló de Recepcions acull la presentació del llibre ‘Centenario del Ateneo de Castellón (1925-2025)’, editat amb la col·laboració de la institució provincial.
L’acord amb l’Autoritat Portuària permet a l'Ajuntament actuar sobre el quiosc i revitalitzar el parc.
L'Ajuntament i el Gremi de Forners reparteixen 500 trossos de pa, oli i pernil a la Plaça de la Pescateria per visibilitzar la labor del col·lectiu.
L'Ajuntament ret tribut a més de mig segle d'història festiva amb la participació de totes les representants del municipi des de l'any 1971 fins a l'actualitat.
La Plaça de Les Aules es converteix durant tres dies en un aparador del talent artesanal local, amb productes que van de la ceràmica a la marroquineria.