
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
En una primera fase s'han adquirit 30 habitatges en 9 municipis, per un import de 3.012.398,24 euros
30/11/2021La Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica ha adquirit altres 30 habitatges per un import de 3.012.398,24 euros, dins del Segon Pla d'Adquisició d'Habitatges, destinat al lloguer i que permetrà ampliar el parc públic de la Generalitat en 9 municipis de la Comunitat Valenciana.
La Direcció General d'Habitatge i Regeneració Urbana ha formalitzat la compravenda d'aquests 30 habitatges que s'incorporaran al patrimoni públic d'habitatge de la Generalitat que té adscrit l'Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl (EVHA), per a la seua gestió, administració i adjudicació a aquelles persones amb dificultat d'accés a l'habitatge.
La directora general d'Habitatge, Elena Azcárraga, ha detallat que, de l'import total, 362.890,96 euros corresponen a habitatges de la província de Castelló, 311.173,29 euros a la província de València i 2.338.333,99 a la província d'Alacant. Situant-se el valor mitjà dels habitatges adquirits entorn dels 100.413,27 euros.
Per províncies, els habitatges estan situades en els municipis de la Vall d'Uixó (1 habitatge), Castelló de la Plana (2 habitatges), Moncofa (1 habitatge) a la província de Castelló; Sagunt (2 habitatges), Villanueva de Castelló (1 habitatge) i Montroi (1 habitatge) a la província de València; i Alacant (5 habitatges), Elx (8 habitatges) i Xixona (9 habitatges) a la província d'Alacant.
La tramitació de l'actual concurs per a adquirir habitatge continua en marxa, a l'espera de recopilar un nou paquet per a formalitzar les compravendes en les pròximes setmanes.
Els criteris d'adjudicació i valoració que s'han tingut en compte per a la selecció dels habitatges han sigut la necessitat i la demanda existent (fins a 15 punts); tipologia i característiques de l'habitatge (fins a 30 punts); ubicació en el municipi (fins a 5 punts); caracterització de l'oferent (fins a 5 punts); taxació pericial (fins a 5 punts) i oferta econòmica (fins a 40 punts).
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El municipi programa activitats gratuïtes a l’aire lliure per a totes les edats, del dilluns al divendres durant tot el mes
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
La Regidoria de Família i Infància de Castelló valora la tasca de la Fundació Iniciativa Social, que oferix activitats gratuïtes a 23 menors del barri en situació de vulnerabilitat.