
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Els horaris especials comencen demà i continuaran el pròxim cap de setmana, la Nit de Nadal, la Nit de Cap d'Any i la vespra de Reis
11/12/2021El servei de transport públic de Castelló es reforça en les pròximes dates amb motiu del Nadal i amb l'objectiu d'oferir alternatives de mobilitat més sostenibles, còmodes i segures. D'aquesta manera, s'ampliaran els horaris tant del transport urbà amb autobús com del TRAM en dies puntuals.
“Instem a utilitzar el bus i el TRAM com a alternativa als desplaçaments en vehicle privat a motor, per a afavorir una mobilitat més respectuosa i segura, especialment en època nadalenca quan es multipliquen els desplaçaments urbans deguts a celebracions”, ha assegurat el regidor de Mobilitat Sostenible, Jorge Ribes.
Així, el servei nocturn amb autobús urbà es reforça: demà, 10 de desembre, el dissabte 11, el divendres 17 i el dissabte 18 de desembre. Hi haurà eixides des del pavelló Ciutat de Castelló des de les 22.15 a les 4.15 hores (cada 30 minuts); i amb eixida des de l'Hospital General, de 22.45 a 4.45 hores (cada 30 minuts). A més, el 24 de desembre, Nit de Nadal; i el 31 de desembre, Nit de Cap d'Any, el servei serà ininterromput. I la nit del Tortell de Reis, del 5 al 6 de gener, hi haurà eixides des del pavelló Ciutat de Castelló des de les 22.15 a les 3.15 hores (cada 30 minuts); i amb eixida des de l'Hospital General de 22.45 a 3.45 hores (cada 30 minuts).
Quant al TRAM, també hi haurà servei especial els dies 10, 11, 17 i 18 de desembre, amb l'ampliació de l'horari habitual en una hora nocturna, a partir de les 3 de la matinada. Així, el servei finalitzarà a les 3.30 hores des del Raval Universitari fins al Grau i l'última eixida des del Grau cap al Raval Universitari serà a les 4.00 hores. El 31 de desembre, Nit de Cap d’Any, hi haurà dos vehicles circulant fins a les 6 de la matinada, cada 30 minuts entre la parada del Raval Universitari i la del Grau.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
La primera serà donar suport al Departament d'Activitats, per la qual cosa controlarà l'ocupació de l'espai públic
Els actes arrancaran a les 8.30 h, a la plaça del Pastoret i a partir de les 11.00 h, tindrà lloc el tradicional porrat popular